عطر یاری با توزیع ۷۶ هزار بسته معیشتی در آذربایجان‌شرقی

به گزارش عصر آزادی آنلاین، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در آذربایجان‌شرقی ۷۶ هزار بسته به ارزش سه میلیارد تومان در میان نیازمندان آذربایجان‌شرقی توزیع کرد.

این بسته ها شامل ۳۴ هزار بسته معیشتی و ۴۲ هزار بسته احسان سلامت بود که در مرحله چهارم رزمایش همدلی و احسان در بین آسیب دیدگان کرونا توزیع شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در مراسم آغاز توزیع بسته های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام با اشاره به اینکه کمک های مومنانه در زمان شیوع کرونا بسیار پر رونق بود، گفت: مردم خیر با تمام توان در این رزمایش ها کمک رسانی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم افزود: در زمان توزیع کمک های مومنانه باید دقت شود تا خانواده ای تحقیر نشود و با تکریم این کمک ها به دست آسیب دیدگان برسد.

وی به مناسبت های مختلف در دی ماه از جمله سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا، سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و توزیع این کمک ها در این ماه را ارزشمند دانست.

وی همچنین به فتنه ۹ دی در سال ۱۳۸۸ اشاره کرد و گفت: طراحان اصلی این فتنه از کشورهای خارجی بود و عده ای در داخل با بی بصیرتی گرفتار این فتنه شدند.

حجت الاسلام آل هاشم خاطرنشان کرد: هوشمندی مقام معظم رهبری در ۹ دی باعث شد تا این روز تاریخی شود و آن را فراموش نکنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.