افتتاح خانه کاراته در استان آذربایجان شرقی

به گزارش عصر آزادی آنلاین، به مناسبت دهه بصیرت و میثاق با ولایت خانه کاراته آذربایجان‌شرقی، خانه کاراته آذربایجان شرقی در تبریز با حضور فرماندار شهرستان تبریز و مدیرکل ورزش و جوانان استان افتتاح شد.

بهروز مهدوی فرماندار تبریز ضمن بازدید از روند بازسازی محوطه مجموعه ورزشی تختی تبریز افزود: سنگ فرش کردن محوطه این ورزشگاه با استفاده از سنگهای موجود در معادن استان، می تواند اصالت و قدمت این مجموعه و همچنین سنگهای معدنی به کار رفته در آن را به رخ بکشد.

ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه کاراته یکی از رشته های ورزشی ریشه دار در تبریز و استان می باشد، خاطرنشان کرد: پیشکسوتان و قهرمانان بسیاری از این رشته ورزشی در سطح استان داریم و با تعاملی که بین ورزشکاران این رشته در استان سراغ داریم در آینده ای نه چندان دور شاهد روزهای خوب و ورزشکاران مطرح کاراته استان خواهیم بود.

سعید نیکو خصلت سرپرست هیأت کاراته آذربایجان شرقی و عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز نیز در آیین افتتاح خانه کاراته استان از درخشش دوباره کاراته کاران استان در مسابقات مختلف ابراز امیدواری کرد و نوید روزهای خوب برای کاراته استان داد.

در حاشیه این افتتاح، از محمد عطاپور معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز جهت فعالیت در زمینه اجرای پروژه های عمرانی اداره ورزش و جوانان شهرستان تجلیل شد.

با افتتاح خانه کاراته آذربایجان شرقی اولین تمرین کاتای کاتاکاهای استان در این سالن انجام شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.