تراکتور برندی پرافتخار برای ورزش کشور است

به گزارش عصر آزادی آنلاین، استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از موفقیت‌های ارزشمند تیم تراکتور در مسابقات اخیر، گفت: تراکتور برندی مقتدر برای کشور محسوب می‌شود.

محمدرضا پورمحمدی در دیدار با مدیران، بازیکنان و کادر فنی باشگاه فرهنگی، ورزشی تراکتور با اشاره به انتخاب تیم فوتبال تراکتور به عنوان محبوب‌ترین تیم ایران و آسیا، عنوان کرد: به نمایندگی از مردم استان از تلاش‌های تمامی بازیکنان و دست اندرکاران این باشگاه و به‌خصوص مالک محترم که از سرمایه خود برای ورزش و نشاط جوانان هزینه می‌کند، قدردانی می‌کنم.

استاندار آذربایجان شرقی، مردم استان را مردمی ورزش دوست و ورزشکار برشمرد و ادامه داد: بخش اعظمی از این افتخار، مدیون اقدامات ارزشمند باشگاه و تلاش‌های شجاعانه بازیکنان تراکتور در میادین ورزشی است.

وی، داشتن جامعه‌ای سالم را در گرو تربیت جوانانی ورزشکار، ورزش دوست و متخصص دانست و اضافه کرد: فرهنگ سازی برای حمایت از ورزش و ورزشکاران، اقدامی بسیار ارزشمند است که امیدواریم بیش از پیش همچون باشگاه تراکتور در جامعه مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین خواستار توجه بیشتر مدیران باشگاه تراکتور به کادرسازی و توجه به این های پایه شد و ادامه داد: امیدواریم در سایه تدبیر و درایت مدیران تراکتور روز به روز شاهد درخشش این تیم و ورزشکاران آن در میادین مختلف ملی و بین المللی ورزشی باشیم.

پورمحمدی، از آمادگی مدیریت ارشد استان برای حمایت بیشتر از تیم تراکتور خبر داد و افزود: تراکتور، نه تنها برای آذربایجان، بلکه برندی مقتدر برای ایران اسلامی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به برخی حاشیه سازی‌ها و حملات ناجوانمردانه علیه تیم تراکتور، عنوان کرد: این حواشی نباید تراکتور را  از مسیر اصلی خود دور سازد و همه با هم باید با تلاش، غیرت، همت و اقدامات سنجیده، پاسخی درخور شان تراکتور داشته باشیم.

وی همچنین به نقش آذربایجان در برهه‌های حساس انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز اشاره کرد و افزود: ایران ما به مثابه یک تابلو نقاشی زیبا از اقوام و فرهنگ‌های مختلف است که آذربایجان در این زمینه، سهمی عمده و نقشی ویژه دارد.

استاندار آذربایجان شرقی در همین راستا ادامه داد: آذربایجان، مهد مدنیت و فرهنگ اصیل ایرانی است و به جرات می‌توان گفت که ایران مدرن، مدیون آذربایجان است.

سیاح خویی، مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی تراکتور نیز در این جلسه به تبیین برنامه‌های آتی تیم تراکتور و همچنین کادر سازی این باشگاه در بخش‌های مختلف ورزش قهرمانی، بانوان و نوجوانان نیز پرداخت.

محمدرضا پورمحمدی با حضور در باشگاه ورزشی، فرهنگی تراکتور، موفقیت‌های این تیم از جمله قهرمانی در جام حذفی فصل گذشته و انتخاب این تیم به عنوان محبوب‌ترین و پرهوادارترین تیم آسیا را تبریک گفت و با بازیکنان و مدیران آن دیدار کرد.

وی در پایان این دیدار، هدایایی یادبودی به مسعود شجاعی، سرمربی و کاپیتان تراکتور و مدیر عامل باشگاه اهدا کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.