رضایی: بازی سختی مقابل تراکتور داریم

به گزارش عصر آزادی آنلاین، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهار کرد: تراکتور تیم خیلی خوبی است و بازیکنان پخته‌ای دارد، بازی سختی برای ما خواهد بود زیرا در 3 هفته اخیر حقمان را در زمین نگرفتیم.

رحمان رضایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تراکتور اظهار کرد: تراکتور تیمی است که بیش‌تر بازیکنانش قبلا بازیکن ذوب‌آهن بودند. ما شناخت خوبی از آن‌ها داریم. پیش از فصل چند بازیکن خوب ما به تراکتور رفتند. آن‌ها تیم خوبی هستند و قابل احترام. بازی سختی داریم و با توجه به این که حق خودمان را در بازی‌های گذشته نگرفته‌ایم و در مواقعی کمی تمرکز لازم را نداشتیم تا بتوانیم امتیازات بیش‌تری بگیریم، امیدوارم فردا دقت لازم را داشته باشیم تا نتیجه خوبی بگیریم.

وی اضافه کرد: ما امیدوار هستیم فردا بهترین نمایش را داشته باشیم. در بازی‌های قبلی به حق خودمان نرسیدیم اما این دلیل نمی‌شود که به همان سبک پیش بریم. بازیکنان ما زحمت می‌کشند و مقابل تیم‌های قدرتمند عملکرد خوبی داشته‌ایم. به بازیکنانم گفته‌ام که خوب است عملکرد خوبی داشته باشیم اما نتیجه گرفتن هم اهمیت دارد. گاهی شاید تیم خوب بازی نکند اما نتیجه بگیرد که این کسب نتیجه مهم است. ما سعی می‌کنیم از همه فضاها استفاده کنیم. بازی سختی پیش روی ما است و برای ما اهمیت دارد که نتیجه بازی فردا را به سود خودمان رقم بزنیم.

رضایی هم‌چنین گفت: حضور یک روانشناس کنار تیم می‌تواند خوب باشد اما ما خودمان روی این موضوع کار می‌کنیم. میلاد جهانی بازیکنی بود که فرصت گلزنی از دست می‌دهد اما در ادامه گلزنی می‌کند. من روی این بازیکن کار کردم تا قوت قلب بگیرد و بتواند نمایش خوبی داشته باشد. این نشان می‌دهد ما با مسائل روانی بازیکنان بیگانه نیستیم و خودمان مستقیم با بازیکنان صحبت می‌کنیم.

او تصریح کرد: برای بازی فرد عبدالله حسینی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و محمد قریشی هم مصدوم است و نمی‌تواند کنار ما باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.