تیم تراکتور یک بر صفر مغلوب تیم پرسپولیس شد

تیم فوتبال تراکتور از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور مقابل تیم پرسپولیس یک بر صفر شکست خورد.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، بیست و هفتمین دیدار تیم های تراکتور و پرسپولیس عصر پنجشنبه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه بدون تماشاگر یادگار امام(ره) تبریز برگزار شد.

در نیمه نخست این بازی که با شروع طوفانی سرخ پوشان تبریزی همراه بود، هر ۲ تیم حملاتی روی دروازه همدیگر انجام داند  که در نهایت موفق به گل زنی نشدند و دقیقه ۳۵ بازی شوت محکم عباس زاده از پشت محوطه جریمه با اختلاف کمی از کنار دروازه حامد لک به بیرون رفت.

همچنین دقیقه ۳۹ بازی، احسان حاج صفی دروازه پرسپولیس را با خطر روبرو کرد که در نهایت توپ به بیرون رفت تا نیمه اول این بازی با بازیکنان هر ۲ تیم با نتیجه بدون گل به رختکن رفتند.

با شروع نیمه دوم، یاران مسعود شجاعی بازی سرعتی را در دستور کار خود داشتند و دقیقه ۴۹ بازی اوکاشا حمزویی ضربه محکمی به سمت دروزاه پرسپولیس زد که با اختلاف اندکی از دروازه لک به بیرون رفت و ثمری برای سرخ پوشان تبریزی نداشت.

دقیقه ۵۳ سید جلال حسینی در حضور مدافعان پر تعداد تراکتوری ها با ضربه سر محکم دروازه اخباری را باز کرد تا اولین زننده گل این دیدار تیم پرسپولیس باشد.

دقیقه ۶۶ بازی این بار عباس زاده دوباره دروازه پرسپولیس را با ضربه سر تهدید کرد که با اختلاف از کنار دروازه لک به بیرون رفت.

محمدرضا اخباری دقیقه ۷۲ بازی با یک عکس العمل زیبا شوت محکم بازیکن پرسپولیس را به بیرون فرستاد.

دقیقه ۷۸ دفاع تیمی تراکتوری ها در محوطه جریمه مانع از دریافت گل دوم پرسپولیسی ها شد.

تراکتور در این بازی با محمد رضا اخباری، محمد رضا خانزاده، وفا هخامنش، میثم تیموری، اکبر ایمانی، میلاد فخرالدینی، احسان حاج صفی(امین اسدی)، مسعود شجاعی، مهدی تیکدری(مهدی قنبری)، محمد عباس زاده و اوکاشا حمزویی(محمد قادری) وارد میدان شد.

همچنین تیم پرسپولیس با ترکیب حامد لک، سیدجلال حسینی، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری، سعید آقایی(محمد مهدی خوانی)، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، وحید امیری، احسان پهلوان و مهدی عبدی(امید عالیشاه) مقابل تراکتور صف آرایی کرد.

تیم داوری این دیدار را مهدی سیدعلی به عنوان داور وسط، محمد رضا ابوالفضلی، مهدی عالیقدر کمک های اول و دوم، حمید رضا کنعانی داور چهارم، محمد رضا اکبریان و محمد حسین ترابیان داوران پشت دروازه و فریدون اصفهانیان به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.

در طول بازی میلاد فخرالدینی از تیم تراکتور و سعید آقایی، حامد لک از تیم پرسپولیس کارت زرد گرفتند.

از حواشی بازی امروز می توان به مراسم ادای احترام پیش از آغاز بازی بازیکنان ۲ تیم برای “علی انصاریان”، بازیکن سابق پرسپولیس که روز گذشته به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت، اشاره کرد که بر این اساس تیم پرسپولیس با لباس یکدست مشکی وارد میدان شد.

همچنین اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران در ورزشگاه یادگار امام از نزدیک این دیدار را تماشا کردند.

تیم تراکتور با شکست یک بر صفر مقابل پرسپولیس در مجموع با ۱۹ امتیاز به رده ششم جدول سقوط و تیم پرسپولیس با ۲۱ امتیاز به رده چهارم جدول لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس صعود کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.