غدیر مهدوی: جشنواره ایده پردازی مرکز پژوهش شورای شهر منتخبین خود را شناخت

به گزارش عصر آزادی آنلاین، رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج گفت: منتخبین جشنواره ایده پردازی مرکز پژوهش شورای شهر ویژه شاغلین شهرداری کرج، دانشگاهیان و شهروندان در راستای حمایت از ایده‌های برتر معرفی شدند.
غدیر مهدوی با بیان این مطلب اظهارداشت: این مرکز اقدام به برگزاری جشنواره ایده پردازی ویژ پرسنل شهرداری کرج در راستای ارزش بخشیدن به دستاوردهای علمی پرسنل شهرداری و بهره مندی از ظرفیت های فکری پرسنل شهرداری و نخبگان شهری به منظور فائق آمدن بر مشکلات و مسائل موجود در حوزه مدیریت شهری کرد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج از استقبال این جشنواره و تمدید آن خبر داد و افزود: همه علاقمندان به این جشنواره با مراجعه به سایت مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج و دانلود شیوه نامه ارائه ایده های مرتبط با مدیریت شهری در قالب فرم مربوطه آثار خود را به این مرکز ارسال کردند.

مهدوی بیان کرد: علاوه بر مسائلی چون نظارت بر شیوه پژوهش و طرح های مطالعاتی در شهرداری کرج که از وظایف این مرکز می باشد، به دنبال آن هستیم تا بتوانیم ایده های ناب در رابطه با مدیریت شهری را شناسایی و ار آنها حمایت کنیم.

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج یادآور شد: ایده یک طرح ذهنی است و مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر کرج به دنبال حمایت از ایده های مرتبط با مدیریت شهری است.

مهدوی یادآور شد:در حوزه مدیریت شهری،محیط زیست و فضای سبز میلاد شیخ پور، در حوزه عمران و شهرسازی علی بشاش و در حوزه شهروندی جمشید طاهرخانی حائز رتبه برتر جشنواره شدند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.