احیا و ساماندهی باغات لاله تبریز

به گزارش عصر آزادی آنلاین، شهردار منطقه هفت تبریز با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه فضای سبز تیم منطقه، گفت: باغات لاله تبریز برای نخستین بار در کشور در قالب باغات میوه عملیاتی خواهد شد.

محمد علی سلیمی روز شنبه با اشاره به برنامه‌های پیش رو و چشم انداز فضای سبز در جنوب غرب تبریز، اظهار کرد: چندین طرح فضای سبز در این بخش از تبریز در دست اجرا است که ساماندهی باغات لاله و ساخت پارک مهر ولایت ۲ از جمله آنهاست که با پایان عملیات تسطیح وارد فاز عملیاتی و اجرایی برای کاشت نهال می‌شوند.

وی با اشاره به توسعه باغات رواسان خاطرنشان کرد: پیش بینی می‌شود عملیات احداث و آماده سازی پارک‌های مهر ولایت ۲ و باغات لاله تا خرداد ماه سال آینده به پایان رسیده و در اختیار شهروندان منطقه قرار گیرد.

سلیمی افزود: ساماندهی و احیا باغات لاله در قالب باغات میوه فرصتی برای گردشگری و تولید و اشتغالزایی برای منطقه و شهر است.

شهردار منطقه هفت تبریز همچنین از افزایش میزان درختکاری در جنوب غرب تبریز خبر داد و گفت: با پروژه‌های در دست اقدام در حوزه فضای سبز، پیش بینی می‌شود که میزان درختکاری در اسفندماه و سال آتی افزایش یابد و از این طریق بخشی از نیاز منطقه به فضای سبز و هوای پاک تامین شود.

سلیمی همچنین میزان گل کاری در منطقه و آماده سازی معابر برای استقبال از بهار را بالغ بر ۶۰ هزار شاخه گل اعلام کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.