شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در اهر ایجاد شد

به گزارش عصر آزادی آنلاین، رئیس دادگستری اهر گفت: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در دادسرا و دادگستری شهرستان اهر ایجاد شد.

حجت الاسلام محمدعلی نظری در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی در شهرستان اهر با تاکید بر اهمیت انتخابات در کشور و با توجه به نزدیک شدن انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، گفت: باید زمینه‌های مناسب برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور با حضور حداکثری آحاد مردم در این شهرستان فراهم شود.

وی افزود: در این راستا لازم است تمام مسئولان ادارات و نهادهای ذیربط به وظایف قانونی خود در قبال برگزاری انتخابات سالم و پرشور عمل کنند.

حجت الاسلام نظری با اشاره به حواشی انتخابات از جمله تبلیغات پیش از موعد، خرید و فروش آرا و…، گفت: تمامی فعالیت‌های کاندیداهای احتمالی انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا رصد می‌شود و در این خصوص با تعیین شعب ویژه در دادسرا و دادگستری اهر به تخلفات انتخاباتی رسیدگی خواهد شد.

 وی از مردم، مسئولان و نهادهای امنیتی و انتظامی شهرستان خواست تخلفات و جرایم کاندیداها را به ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی جهت برخورد قانونی گزارش دهند و قوه قضائیه نیز بدون اغماض با آنها برخورد خواهد کرد.

وی همچنین از ضابطین قضایی خواست نسبت به امحای آثار تبلیغات زود هنگام از قبیل دیوار نویسی، تبلیغ در فضای مجازی و… اقدام کرده و مستندات را جهت برخورد قضایی ارائه دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.