آمار جان باختگان کرونا با ۶۹ نفر در 24 ساعت گذشته

به گزارش عصر آزادی آنلاین، سخنگوی وزارت بهداشت در طول ۲۴ ساعت گذشته با اعلام از دست دادن ۶۹ بیمار کووید ۱۹، مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۹ هزار و ۸۹۹ نفر اعلام نمود.

دکتر سیماسادات لاری گفت: از دیروز تا امروز و با شناسایی ۸۱۰۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۶۱۵ هزار و ۱۸۴ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: اگر چه متاسفانه ، 3720 از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند خوشبختانه تاکنون یک میلیون و ۳۷۹ هزار و ۹۲۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

به گفته وی تا کنون ۱۰ میلیون و ۷۳۴ هزار و ۳۷۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری گفت: در حال حاضر ۱۱ شهرستان قرمز، ۳۱ شهرستان نارنجی، ۲۵۲ شهرستان زرد و ۱۵۴ شهرستان آبی هستند.

به گفته وی شهرهای آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در وضعیت قرمز قرار دارند.

لاری تاکید کرد: ما همچنان در جنگ تمام عیار با کرونا هستیم و هریک از ما باید خود را به عنوان سرباز کوچک نبرد سهمگین قلمداد کنیم. با توجه به گردش ویروس جهش یافته انگلیسی در کشور و قدرت سرایت بالای آن لزوم رعایت بیشتر و جدی‌تر پروتکل‌های بهداشتی بیش از هر زمان دیگر لازم است. توصیه می‌کنیم افراد سالمند از منزل خارج نشوند و تحت هیچ شرایطی در اماکن شلوغ حاضر نشوند. ضروری است در دیدار با افراد سالمند حتی اگر علائم بیماری نداریم، از ماسک استفاده کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.