۱۲ واحد صنفی متخلف در مراغه پلمب شد

به گزارش عصر آزادی آنلاین، جانشین فرمانده انتظامی مراغه گفت: ۱۲ واحد صنفی متخلف در زمینه سلامت در شهرستان مراغه پلمب شد.

سرهنگ علی ریحانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در اجرای طرح نظارت بر واحدهای صنفی و مصوبات ستاد ملی مبارزه کرونا با توجه به وضعیت این شهرستان از نظر شیوع ویروس کرونا و نیز در جهت پیشگیری از شیوع این بیماری، همچنان تعطیلی واحدهای صنفی متخلف و فاقد مجوز فعالیت و پروانه کسب، در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی ادامه داد: در این راستا، ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی با همکاری و همراهی ستاد مقابله با کرونای شهرستان به صورت روزانه از واحد های این شهرستان بازدید و در اجرای این طرح ها طی ۱۰ روز گذشته، تعداد ۱۲ واحد صنفی به دلیل نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت مقررات اعلامی از سوی ستاد مقابله با ویروس کرونا، با هماهنگی مقام قضایی پلمب شده و به تعدادی نیز تذکراتی داده شد.

وی اضافه کرد: تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس با توجه به شیوع بیماری کرونا در این ایام در دستور کار پلیس قرار دارد و با متخلفان در این زمینه برخورد قانونی می شود.

جانشین فرمانده انتظامی مراغه از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، به ویژه عدم رعایت مسائل بهداشتی و یا احتکار اقلام بهداشتی و درمانی، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.