توقیف سه هزار و ۷۹۶ عدد انواع مواد محترقه در مراغه

به گزارش عصر آزادی آنلاین، جانشین انتظامی مراغه از کشف نزدیک به سه هزار و ۷۹۶ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی ریحانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در پی کسب خبری مبنی بر خرید و فروش مواد محترقه در سطح بازار، شناسایی و کشف آن در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا، ماموران پلیس موفق به شناسایی یک فروشنده مواد محترقه در سطح بازار شدند و تعداد ۳ هزار و ۷۹۶ عدد انواع مواد محترقه را از وی کشف و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی، تحویل مقام قضائی شد.

وی خاطرنشان کرد: به استناد ماده ۶۱۸ قانون مجازات اسلامی هرگونه قاچاق، خرید و فروش مواد محترقه به صورت غیرمجاز جرم محسوب شده و مرتکب آن به مجازات مندرج در قانون محکوم می شود.

سرهنگ ریحانی با هشدار به خانواده ها در روزهای پایانی سال افزود: والدین در این ایام به ویژه چهارشنبه آخرسال، کنترل و مراقبت بیشتری نسبت به جوانان و فرزندان خود داشته باشند تا دچار آسیب ها و خطرات احتمالی استفاده از مواد محترقه خطرناک نشوند.

وی گفت: شهروندان می توانند در صورت داشتن هرگونه اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فروش و یا نگهداری مواد محترقه مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.