کاهش تعداد فوتی‌های کرونا در روز به دو نفر در آذربایجان‌شرقی

به گزارش عصر آزادی آنلاین، استاندار آذربایجان‌شرقی از کاهش میانگین تعداد فوتی‌های کرونا در استان به دو نفر در روز و تعداد بستری‌ها نیز به ۳۹۰ نفر خبر داد.

محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان‌شرقی در مراسم افتتاح درمانگاه بانک ملی ایران در تبریز گفت: به برکت تعامل و همراهی میان همه بخش‌های استان، روند پرشتاب توسعه بدون وقفه و با سرعت بیشتری ادامه دارد.

پورمحمدی اضافه کرذ: مدیریت، فرآیندی که در بدنه تمامی دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های استان وجود دارد و در سایه توجه ویژه به این موضوع در تمامی اتفاقات خوب و بد، کنار هم هستیم.

وی با بیان اینکه بانک‌ها همواره در روند توسعه استان نقشی ممتاز دارند متذکر شد: با وجود تمامی مشکلات موجود از جمله کرونا و تحریم‌ها، روابط بین دولت، بخش خصوصی و بانک‌ها در مسیر بسیار همواری در جریان است.

استاندار آذربایجان‌شرقی از تلاش بی‌وقفه و خدمت‌رسانی بی‌نقص سیستم بانکی استان به مردم در دوران کرونا قدردانی کرد و بیان کرد: با وجود تعطیلی و شیفت‌بندی برخی ادارات و سازمان‌ها در شرایط کرونا سیستم بانکی بیشتر از بقیه نهاد‌ها و با بیشترین ظرفیت، مشغول خدمت‌رسانی به مردم بود.

پورمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود به آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان اشاره کرد و با ادای احترام به مقام شامخ شهدای سلامت و خدمت تصریح کرد: بیماری کرونا در استان، مدیریت شده، ولی از بابت ازدحام مردم در اماکن عمومی و شیوع ویروس جهش‌یافته کرونا نگران هستیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.