الزام رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مترو تبریز

عصر آزادی آنلاین بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری تبریز و حومه بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در مترو توسط مسافرین تاکید کرد.

بهرام فرهخت گفت: در چندماه اخیر میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک توسط مسافران مترو در داخل ایستگاه‌ها و قطارها به ۱۰۰درصد رسیده و اکثر مسافران فاصله گذاری اجتماعی را نیز رعایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در آستانه سال جدید و افزایش مسافر در ساعات پایانی مترو، متاسفانه در برخی موارد مشاهده می‌شود فاصله گذاری اجتماعی در داخل قطارها رعایت نمی‌شود، افزود: از مسافران عزیز تقاضا داریم با توجه به شکننده بودن وضعیت کرونایی استان و شهر تبریز حتماً فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه فاصله گذاری اجتماعی در صندلی‌های مترو علامت‌گذاری شده است، ادامه داد: امید است مردم این فاصله‌گذاری را رعایت کنند تا بتوانیم خدمات مطلوب‌تر و بیشتری را به شهروندان ارائه کنیم.

 فرهخت یادآور شد: مسافران مترو جهت رعایت فاصله اجتماعی در داخل قطار در صورت مشاهده ازدحام داخل قطار، منتظر قطار بعدی بمانند و در ایستگاه‌های پر تردد از دو عدد ماسک استفاده کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.