استاندار آذربایجان شرقی: تحریم ها باعث شد اقتصاد بدون نفت را عملا تجربه کنیم!

به گزارش عصر آزادی آنلاین، استاندار آذربایجان شرقی گفت: 40 سال است به دنبال اقتصاد بدون نفت هستیم و در سال های اخیر شدت یافتن تحریم ها باعث شد اقتصاد بدون نفت را عملا تجربه کنیم!
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی بعد از ظهر امروز در بازدید نوروزی خود از سازمان ضمن تشکر از زحمات مدیران حوزه اقتصادی استان و تبریک فرارسیدن سال جدید، اظهار کرد: سال های 98 و 99 را با تجربه حوادثی مثل سیل، زلزله، آتش‌سوزی، کرونا و مسائل عدیده اقتصادی پشت سر گذاشتیم و البته هنر مدیریت هم اداره امور در شرایط سخت است.
وی با بیان اینکه اگر در شرایط وفور نعمت قرار بگیریم و هیچ تنگنایی نباشد هنری نکرده ایم، افزود: مجموعه دستگاه های اجرائی استان در حوزه عملکردی برنامه و بودجه، اقتصاد و دارایی، امور مالیاتی و خزانه خوش درخشیدند و مدیریت جامعه در این شرایط دشوار اقتصادی دست مریزاد دارد.
استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان ساخت: در وضعیت کنونی افزایش مستمر هزینه ها و تخصیص 50 درصدی منابع مالی، پیشرفت پروژه ها را دشوار می سازد؛ از طرفی هم انتظارات و توقعات مدام در حال افزایش است؛ در چنین شرایطی مدیریت کار آسانی نیست.
این مسوول تصریح کرد: روند توسعه استان آذربایجان شرقی علیرغم تنگناها متوقف نشد؛ بلکه در برخی عرصه ها و حوزه هایی مثل امور زیربنایی، فرهنگی و اجتماعی شاهد روند روبه رشد توسعه و شتاب فعالیت ها بودیم که حاصل تدبیر، مدیریت صحیح منابع و انظباط مالی است.
وی اذعان داشت: ما از مشکلات و تنگی معیشت مردم اطلاع داریم و باید از مردم، اصناف و کسبه تشکر کنیم که در این شرایط سخت، مالیات خود را به موقع پرداخت کردند و وصولی مالیات ما بالای 100درصد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.