عطر یاری با توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی در اهر

به گزارش عصر آزادی آنلاین، مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی مولیبدن مس گفت: ۶۰۰ بسته کمک معیشتی برای نیازمندان در آستانه عید نوروز بین نیازمندان شهرستان اهر توزیع شد.

سید جلال عطایی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: این بسته‌های معیشتی با توجه به جایگاه راهبری شرکت صنعتی و معدنی مولیبدن مس آذربایجان در پیشبرد اهداف شرکت ملی صنایع مس ایران و در جهت ایفای تعهدات اجتماعی شرکت مس در آستانه عید نوروز تهیه و در بین اقشار بی بضاعت شهرستان اهر توزیع شد.

وی با تاکید بر اهمیت حمایت از خانوارهای آسیب پذیر جامعه، افزود: شهرستان اهر یکی از امن ترین شهرستان‌ها به لحاظ وقوع جرم بوده و این امر بیانگر پاکدستی و قناعت قشر محروم این شهرستان است لذا وظیفه ما گام برداشتن در جهت گسترش عدالت اجتماعی و محرومیت زدایی بوده و هر کس در حد توان، دست یاری به سوی اقشار آسیب پذیر جامعه دراز کند.

وی ضمن اشاره به دقت در تحویل بسته‌های معیشتی به نیازمندان واقعی، گفت: ۶۰۰ بسته معیشتی این شرکت در قالب کمک مومنانه هر یک شامل اقلام ضروری از جمله یک بسته برنج ۱۰ کیلویی، روغن مایع، رب گوجه فرنگی، پنج عدد ماکارونی و یک بسته چای است.

عطایی با یادآوری لزوم صیانت از سرمایه‌های اجتماعی شرکت صنعتی و معدنی مولیبدن مس آذربایجان، خاطر نشان کرد: بازخوردهای مثبت اجتماعی که با استقرار شرکت صنعتی و معدنی مولیبدن مس آذربایجان، از متن جامعه فرهیخته شهرستان اهر دریافت می‌کنیم، مسئولیت ما را در حفظ و صیانت از این سرمایه اجتماعی دو چندان کرده و ما را در ایفای مطلوب تعهدات اجتماعی شرکت مس، مصمم تر می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.