امتیاز ماشین سازی واگذار می‌شود

به گزارش عصر آزادی آنلاین، محمدرضا زنوزی آماده انتقال امتیاز مالکیت باشگاه ماشین سازی تبریز است.

محمدرضا زنوزی مالک باشگاه فرهنگی و ورزشی ماشین‌سازی تبریز با ارسال نامه ای به رییس هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی از آمادگی خود برای واگذاری امتیاز این تیم خبر داد.

در این نامه آمده است: نظر به وضعیت اقتصادی حاکم بر کشور و لزوم تمرکز به زیرمجموعه های تحت مدیریتم، بر تولید حداکثری در راستای تحقق اهداف تبیینی مقام رهبری مبنی بر تولید، پشتیبانی و مانع زدایی، دیگر امکان تیم داری همزمان ۲ تیم بزرگ تراکتور و ماشین سازی تبریز از سال ۱۴۰۰ میسر نیست.

زنوزی ادامه داده است: به این وسیله اعلام می کنم بدون هیچ چشم داشتی آماده واگذاری امتیاز تیم ماشین سازی می باشم و بدیهی است این تصمیم در راستای تمرکز بیشتر بر تیم داری حرفه ای در باشگاه بزرگ تراکتور و همچنین مدیریت موثرتر مجموعه های تولیدی  هلدینگ دریک اتخاذ شده است.

وی از رییس هیات فوتبال آذربایجان شرقی درخواست کرده است اقدامات لازم در خصوص انتقال امتیاز باشگاه ماشین سازی تبریز را به انجام برساند.

زنوزی در این نامه، حامد نجفی مدیرعامل کنونی باشگاه ماشین سازی را به عنوان نماینده خود برای انجام امور نقل و انتقال معرفی کرده است.

باشگاه ماشین سازی تبریز به عنوان قدیمی ترین تیم آذربایجان از دهه ۱۳۸۰ که توسط کارخانه سلب مدیریت شد تاکنون توسط نهادها و افراد مختلف از جمله شهرداری تبریز، باشگاه دبیری و هیات فوتبال آذربایجان شرقی اداره شده است که در آخرین مورد امتیاز این باشگاه از حدود سه سال پیش به زنوزی واگذار شد.

در سال گذشته وضعیت مالی باشگاه ماشین سازی دچار بحران شد و تمامی بازیکنان فصل گذشته از این تیم رفتند به گونه ای که اواسط فصل این تیم با نفراتی از دسته اول و دوم بسته شد تا از همان هفته های اول لیگ برتر به قعر جدول رده بندی تکیه کند.

تیم ماشین سازی تا پایان هفته ۱۸ تنها ۹ امتیاز کسب کرده است و در هفته ۱۹ لیگ برتر روز ۱۶ فروردین ماه در سیرجان به مصاف گل گهر می رود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.