آغاز عملیات کاشت نهال در اتوبان پیامبر اعظم (ص)

به گزارش عصر آزادی آنلاین، عملیات کاشت نهال در ضلع شمالی و جنوبی اتوبان پیامبر اعظم (ص) توسط واحد سیما منظر و فضای سبز شهرداری منطقه ۹ تبریز در حال اجرا است.

اسلام زارع مدیر سیما منظر و فضای سبز منطقه ۹ تبریز در این راستا گفت: تلاشگران حوزه فضای سبز منطقه ۹ تبریز از ابتدای سال جاری و در شروع عملیات کاشت بهاره، اقدام به ۴۰۰۰ مورد چاله کنی و هم‌چنین کاشت ۸۰۰ اصله نهال در ضلع شمالی و جنوبی اتوبان پیامبر اعظم (ص) کرده‌اند که عملیات کاشت هم‌چنان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: نهال‌های کاشته شده از نوع کاج سیاه، زبان گنجشک و سرو خمره‌ای هستند که نوع آن‌ها متناسب با شرایط جغرافیایی این منطقه است.

وی تصریح کرد: سیاست شهرداری منطقه ۹ در حوزه ی فضای سبز، نگاه توسعه‌ای است و به همین جهت تلاش دارد تا با بهره گیری از پتانسیل‌های موجود در سطح منطقه نسبت به تحقق این امر اقدام کند.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز  فضای سبز به عنوان یکی از مولفه‌های تاثیر گذار و پر رنگ در زندگی مدرن شهری، پیوست جدا نشدنی تمامی پروژه‌های جاری در شهرک مدرن خاوران است و توسعه فضای سبز شهری به عنوان یکی از مهمترین شاخص‌های توسعه یافتگی به معنای واقعی کلمه در آینده این شهرک محقق خواهد شد.

منبع/ ایسنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.