کندوان در روز طبیعت به روی گردشگران بسته خواهد بود

فرماندار اسکو گفت: جهت جلوگیری از تجمعات انسانی، پارک‌ها و تفرجگاه‌های شهرستان اسکو، شهرها و روستاهای گردشگری شهرستان هم‌چون روستای تاریخی و گردشگری کندوان در روز ۱۳ فروردین تعطیل بوده و برابر مقرارت، اقدامات لازم با همکاری نیروی انتظامی انجام خواهد گرفت.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، بابک رضی منش در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به قرار داشتن این شهرستان در وضعیت زرد کرونایی و هم‌چنین افزایش مبتلایان به کرونای انگلیسی، گفت: وضعیت شهرستان به شدت شکننده بوده و با کوچکترین غفلت و سهل انگاری و تدوام حضور گردشگران، مسافران نوروزی و تجمعات انسانی شاهد افزایش میزان مبتلایان و تغییر وضعیت به رنگ نارنجی خواهیم بود.

وی با بیان این‌که آمار بیماران سرپایی در حال افزایش است، گفت: تعداد مبتلایان به ۲۸۵۶ نفر مبتلا و فوتی‌ها به ۱۴۶ نفر رسیده و در حال حاضر پنج نفر در بیمارستان اسکو بستری هستند.

وی افزود: متاسفانه در دو روز اخیر تعداد ۱۰ نفر به مبتلایان کرونای انگلیسی اضافه شده و تعداد مبتلایان به این ویروس به ۳۴ نفر رسیده است.

وی یادآور شد: با توجه به وضعیت کرونایی روستاهای واقع در مسیرهای گردشگری شهرستان و هم‌چنین ممنوعیت اتراق در فضاهای سبز و تفرجگاه‌ها، روستای توریستی و تاریخی کندوان در روز طبیعت به روی مسافران نوروزی و گردشگران بسته خواهد بود.

منبع/ ایسنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.