انتخاب مردمی پاکبان نمونه کلان‌شهر تبریز

 عصر آزادی آنلاین/ مریم خدابخش،

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز در گفت‌وگوی خبری خود از فراخوان انتخاب مردمی پاکبان نمونه کلان‌شهر تبریز خبر داد و گفت: این فراخوان با دستور شهردار و در راستای افزایش انگیزه پاکبانان در جهت انجام هرچه بهتر خدمات و وظایف کاری خود و انتخاب پاکبان نمونه توسط شهروندان طراحی شده است.

علیرضا اصغری، مدیر عامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز در همین راستا اظهار داشت: این طرح از سوی سازمان مدیریت پسماند در مناطق ۱۰ گانه شهرداری‌های تبریز اجرا می شود و تمامی شهروندان تبریزی می توانند با ارائه نام و تصویر پاکبان محله خود و ارسال آن به سازمان نسبت به انتخاب پاکبان نمونه کلان‌شهر تبریز اقدام نمایند.

وی در ادامه با توجه به سهم قابل توجه پاکبانان در انتخاب کلانشهر تبریز به عنوان تمیزترین شهر ایران تصریح کرد : شهرداری تبریز با دو هزار نفر پاکبان و راننده در پاکسازی و رفت و روب شهر تبریز فعالیت می‌نماید که این مهم سهم بسزایی در مطرح شدن این شهر به عنوان تمیزترین شهر ایران ایفا می کند.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز با بیان این ‌که خوشبختانه طی سال‌های اخیر اهتمام ویژه‌ای از سوی شهردار تبریز در جهت افزایش رضایت، ایمنی و رفاه پاکبانان انجام یافته است، گفت: این اقدامات منجر به رضایت عمومی شهروندان از نحوه ارائه خدمات شهری و تنظیف از سوی پاكبانان در سطح جامعه شده است.

توضیح: طرح انتخاب پاکبان نمونه کلان‌شهر تبریز از اول اردیبهشت تا اول خرداد ١۴٠٠ در تبریز اجرا خواهد شد و از طریق این فراخوان از کلیه شهروندان دعوت به عمل می‌آوریم تا برای اجرایی شدن این طرح اقدام کنند و در آن مشارکت داشته باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.