مدیر روابط عمومی و رسانه ای باشگاه فنآوران ارتباطات ره سو: میزبانی تبریز در ۱۷ اُمین روز از بهار ۱۴۰۰

 عصر آزادی آنلاینمریم خدابخش،

مجری و مدیر روابط عمومی و رسانه ای باشگاه فنآوران ارتباطات ره سو در گفت‌وگو با شهریاران نیوز از برگزاری لیگ دسته سوم باشگاه های فوتسال کشور به میزبانی این باشگاه در تبریز خبر داد.

حسین بابایی، مدیر روابط عمومی و رسانه ای باشگاه فنآوران ارتباطات ره سو، زمان اولین بازی باشگاه را سه شنبه ۱۷ فروردین سال جاری اعلام کرد‌ و گفت: بازی‌کنان این تیم با نگاه و نگرش شایسته سالاری و بهره‌مندی از ظرفیت های بومی انتخاب شده اند و با روحیه عالی گلزنی و تکنیکی، توان بالا آماده رقابت هستند.

وی با بیان این‌که نگاه بومی به بازی‌کن و محصول داریم، ابراز داشت: بازی‌کنان تیم، بومی هستند و تجربه بازی در لیگ برتر را دارند و این تیم ترکیبی از بازی‌کنان جوان و باتجربه‌ است و برای حضور در لیگ های برتر فوتسال کشور آماده می‌شوند.

بابایی در همین راستا با اظهار بر این‌که چشم انداز تیم رو به جلو و صعودی است، اضافه کرد: مالک باشگاه ایمان کامل به بازی‌کنان جوان و بومی آذربایجان دارد. بنابراین بازیکنان بومی و تبریزی هستند و به‌حول و قوه الهی، بازی‌های عالی و در سطح بالا خواهیم داشت.

توضیح: رقابت لیگ دسته سوم باشگاه‌های فوتسال کشور ساعت ۱۸ عصر سه شنبه ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ در سالن مشروطه به آدرس تبریز – جنب ترمینال بزرگ مسافربری- روبروی هواپیما چیچک برگزار خواهد شد و به صورت زنده از طریق صفحه اینستاگرام این شرکت به آدرس fc.rahsou پخش خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.