پیشرفت و پویایی جامعه با اعتماد به مدیران جوان

عصر آزادی آنلاین،

ورزش‌های رزمی فواید زیادی برای جسم و روح به همراه دارند. برای انجام این ورزش‌ها باید از هماهنگی و نظم و دقت برخوردار بود، ورزش های رزمی در سلامت و آمادگی جسمانی، تعادل و ثبات هیجانی، جلب توجه، رقابت، رشد اعتماد به نفس، تصویر مثبت بدنی و اجتماعی و تامین نیازهای دوستی، احساس امنیت و تقویت گروهی، تاثیر فراوانی دارند، ورزش های رزمی برای سلامت روانی از موضوعاتی است که در اثر شرکت در فعالیت های ورزشی می تواند حاصل شود چنین فعالیت هایی بهترین موقعیت را برای رشد معیارهای سلامت روانی فراهم می کند. امیر مطلق آذری دارای مدرک مهندسی عمران، کارمند شهرداری تبریز و قهرمان چندین دوره مسابقات کشوری، بین المللی و اورسیایی که به عنوان سرپرست هیات انجمن های ورزش های رزمی در شهرستان تبریز می باشد، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما به بیان دیدگاه، تشریح مسائل و مشکلات حوزه کاری خود پرداخته که مشروح مصاحبه به خوانندگان فهیم روزنامه تقدیم می گردد:

لطفا در مورد وظایف هیات انجمن های ورزش های رزمی شهرستان تبریز توضیح دهید؟

از وظایف هیات می توان به نظارت بر انجام فعالیت های ورزشی، اقدامات لازم برای تدوین تقویم ورزشی سالیانه و تحقق بودجه مورد نیاز،ایجاد هماهنگی بین سبک های مختلف، برگزاری مسابقات قهرمانی شهرستان تبریز و انتخاب تیم اشاره کرد.

اهداف پیش رو هیات انجمن های ورزش های رزمی شهرستان تبریز را لطفا بیان نمائید؟

از مهمترین اهداف هیات می توان به تاسیس آکادمی تخصّصی هنرهای رزمی و داشتن سالن مجزّا برای هیات اشاره نمود که نداشتن این امکانات تاکنون باعث دلسردی خیلی از مربیان و قهرمانان شده است که انشاالله با هماهنگی هایی که با دیگر ارگان های شهرستان تبریز انجام شده امید است در کمترین زمان ممکن بتوانیم سالن اختصاصی هیات انجمن های ورزش های رزمی را تاسیس کنیم.

رشته های زیر نظر هیات انجمن های ورزش های رزمی شهرستان تبریز را لطفا ذکر نمائید؟

رشته های موجود در هیات را می توان به سه بخش کیک بوکسینگ، دفاع شخصی و سلاح های سرد تقسیم کرد که با وجود داشتن مربیان کاربلد در هر سه استایل حرف های زیادی برای گفتن وجود دارد، امّا اگر بخواهیم رشته های هیات را به تفکیک سبکی اعلام کنیم، باید خدمتتان عرض کنم تعداد 90 سبک رزمی در فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی کشور ثبت شده که حدودا شهرستان تبریز در بیش از پنجاه درصد سبک های ثبت شده فعالیت دارند.

مشکلات موجود را برشمرده و دغدغه های جنابعالی به عنوان ریاست جدید هیات انجمن های ورزش های رزمی شهرستان تبریز را برای حل و فصل این دغدغه ها بیان کنید؟

مشکلات که زیاد و دغدغه ها فراوان هستند ولی ان شاء الله با حمایت های اداره ورزش و جوانان و استفاده از پتانسیل موجود در سبک های فعال در شهرستان تبریز و عقد تفاهم نامه همکاری و اسپانسری با مراکز اقتصادی و صنعتی می توانیم به آینده هیات امیدوار باشیم.

به عنوان جوانترین مسئول هیات های ورزشی شهرستان تبریز در مورد واگذاری مسئولیت های مهم به جوانان چه نظری دارید؟

بنده به عنوان یکی از جوانترین مسئولین هیات های ورزشی که در خدمت خانواده بزرگ رزمی شهرستان تبریز هستم ان شاء الّله بتوانم با ارائه عملکردی قابل قبول نماینده خوبی برای جوانان بود و نشان دهم که با اعتماد به جوانان و انتصاب آنها در پست های مدیریّتی می تواند منجر به پیشرفت و پویایی در تمامی عرصه ها شود.

و امّا سخن آخر هر آنچه که به ذهنتان می رسد را بیان فرمائید؟

در پایان جا دارد از زحمات و حمایت های جناب اقای مقصودی ریاست محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز و جناب اقای دهقان سرپرست محترم هیات انجمن های ورزش های رزمی  استان آذربایجان شرقی تشکّر کرده و بدین وسیله اعلام نمائیم درب هیات شهرستان تبریز به روی تمامی عزیزان باز بوده و با صمیم قلب آماده شنیدن انتقادات سازنده و پیشنهادات می باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.