ضرورت انجام تعهدات شهرداری کرج نسبت به موسسه رازی

به گزارش عصر آزادی آنلاین، رئیس سازمان بازرسی کل کشور بر لزوم انجام تعهدات شهرداری کرج نسبت به موسسه رازی با فوریت هرچه بیشتر تاکید کرد.
حجت الاسلام والمسلمین حسن درویشیان در بازدید از بخش های مختلف موسسه رازی و نشست مشترک با هیئت رئیسه این مجموعه در خصوص عدم انجام تعهدات شهرداری کرج در پاسخ به شهردار کرج که علت این موضوع را تحریم ها و تورم اعلام کرد، این مشکلات را مربوط به شهرداری دانست و تصریح کرد: نباید این موارد در کارکرد و فعالیت های موسسه رازی تاثیر بگذارد.
وی با بیان اینکه در این شرایط بسیاری برای تحریم راه حل هایی یافتند و در صورت لزوم شهرداری کرج نیز باید از این رویه استفاده می کرد، افزود: باید هرچه سریعتر جلسه ای مشترک با حضور طرفین در جهت انجام توافقات صورت پذیرد و منابع لازم برای ادامه پروژه های نیمه کاره در اختیار موسسه رازی قرار گیرد چراکه یک روز تاخیر در اجرای این پروژه ها کشور را متضرر خواهد کرد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با تاکید بر اینکه تعیین تکلیف این امر به نفع شهرداری نیز هست چراکه کار عقب افتاده چندین ساله را ماندگار می کند، خاطرنشان کرد: لازم است نتیجه این جلسه حتما برای بنده ارسال شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.