پیشکسوت استقلال: ترکیب تیم برنده نباید تغییر کند

 پیشکسوت استقلال گفت: معمولا تیمی که برنده می‌شود ترکیب خود را تغییر نمی‌دهد اما فرهاد مجیدی به طور قطع طبق آنالیزی که کرده بود دست به این تغییرات زد.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، «محمد نوری» در خصوص شکست استقلال برابر الدحیل قطر اظهار داشت: معمولا تیمی که برنده می شود ترکیب خود را تغییر نمی دهد اما مجیدی به طور قطع طبق آنالیزی که کرده بود دست به این تغییرات زد، اما نظر شخصی من این است که نباید به ترکیب تیم برنده دست زده شود.

پیشکسوت استقلال در رابطه با عملکرد خط دفاعی استقلال در دیدار مقابل الدحیل عنوان کرد: خط دفاعی عملکرد خوبی نداشت و این موضوع باعث شد استقلال چهار گل دریافت کند. یکی دیگر از دلایل این شکست غرور بازیکنان بود.

وی ادامه داد: مهاجمان الدحیل هر کاری که می خواستند کردند. درست است که «رشید مظاهری» در گل هایی که خورد مقصر نبود و مدافعان بیشتر تقصیر داشتند، اما دروازه بانی که چهار گل دریافت می‌کند، نمی تواند نمره قبولی بگیرد.

وی افزود: اشتباهات دفاعی باید برطرف و جایگری درست داشته باشند و آن ها باید وظایف خود را در دفاع به خوبی انجام دهند. اگر این اتفاق بیافتد، استقلال می تواند در دیدار بعدی موفق باشد.

نوری اظهار داشت: خط حمله ما بهترین خط حمله آسیاست و مهاجمان استقلال می توانند هر دفاعی را بهم بریزند. از بدون تمرکز بودن و بدون مسوولیت دفاع استقلال بسیار تعجب کردم. مهاجم حریف نباید به راحتی در محوظه جریمه هر کاری که دلش خواست را انجام دهد.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: این اولین باخت فرهاد مجیدی بود و نباید به او انتقاد کرد. او به طور قطع می تواند در بازی های آینده جبران کند. استقلال از لحاظ بازیکن از همه تیم های گروهش قویتر است و در دور برگشت می تواند با کسب نتایج قابل قبول به عنوان تیم صدرنشین به مرحله بعد صعود کند.

نوری اضافه کرد: به جز فرشید اسماعیلی، بقیه هافبک ها نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند. آرش رضاوند و مسعود ریگی در دیدار قبل بسیار خوب بازی کردند اما در این دیدار بازی همیشگی خود را نکردند و نتوانستند خط دفاع را به حمله وصل کنند. در این بازی آنقدر فشار بر روی ریگی بود که او اشتباه بزرگی روی گل الدحیل داشت. درست است ریگی در این بازی اشتباه کرد اما او یکی از بهترین هافبک های ایران است و می تواند با دوندگی و توپ گیری خود کمک بزرگی به استقلال کند.

وی تصریح کرد: همه پیشکسوتان با قدرت از فرهاد حمایت می کنند چرا که او در این مدت نتایج بسیار خوبی با استقلال گرفته است. امروز هم تیمش هجومی بازی کرد و اگرچه باخت اما استقلال ساختار بسیار خوبی پیدا کرده است.

منبع/ ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.