فرماندار: میزان ابتلا به کرونا در هشترود از میانگین کشوری بالاتر است

به گزارش عصر آزادی آنلاین، فرماندار هشترود وضعیت ابتلا به کووید ۱۹ را نگران‌کننده عنوان کرد و گفت: میزان ابتلا در شهرستان از میانگین استانی و کشوری بالاتر است.

امین امینیان با اشاره به اینکه این شهرستان یک هفته سیاه را پشت سر گذاشته است، افزود: متاسفانه ساده‌انگاری و عادی‌انگاری خسارت‌های جبران‌ناپذیری را در این شهرستان به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه متاسفانه هشترود در طول یک هفته اخیر ۶ نفر فوتی کرونا داشت، بیان کرد: روستاهای علی‌آباد سفلی و علیا، قارقا، جغل و کل سطح شهر آلوده به کرونای انگلیسی است.

وی به محدودیت‌های کرونایی شهرستان نیز اشاره کرد و افزود: از زمان قرمز شدن وضعیت کرونایی شهرستان تاکنون برای ۲۶۲ خودرو در هشترود جزیمه اعمال شده و پنج دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.

«امینیان» مشارکت حداکثری مردم و اصناف شهرستان در امر مبارزه با کرونا را خواستار شد و اضافه کرد: طی یکی دو هفته اخیر و با همکاری اتاق اصناف و بازرسان شبکه بهداشت، هفت واحد صنفی متخلف پلمب شده است.

وی تعداد بستری‌های حال حاضر شهرستان در بخش کرونا را ۲۰ نفر اعلام کرد و ادامه داد: ۳۳۸ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ هم در شهرستان شناسایی شده‌اند و مراحل فرنطینه را سپری می‌کنند.

«امینیان» وضعیت کرونای شهرستان را وخیم و نگران‌کننده اعلام کرد و از ساکنان شهرستان خواست تا از تردد و تجمع غیرضروری خودداری کنند و پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

منبع/ ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.