مدیرعامل بانك صنعت و معدن: پرداخت ۳۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات را در دستور كار داریم

عصر آزادی آنلاین/ سرویس بانک و بیمه:
دكتر حسين مهری پرداخت ۳۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات را از اهم سیاست های اعتباری این بانک در راستای محقق نمودن شعار سال دانست و اظهار داشت: تمرکز انجام عملیات، ارايه خدمات و پرداخت تسهيلات بانک صنعت و معدن در سال ۱۴۰۰ بر شرکت‌های دانش بنیان، صادرات گرا و فن آور خواهد بود.
به گزارش عصر آزادی آنلاین به نقل از پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن، دكتر حسین مهری با بیان این مطلب، افزود: تامین مالی حداقل ۴ هزار میلیارد ریال از بازار سرمایه و ارزیابی و تعریف سقف اعتباری برای شرکتهای برگزیده از ۵۰۰ شرکت برتر سازمان بورس را امسال در برنامه کاری خود داریم.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن، افزایش نسبت درآمدهای کارمزدی به کل درآمدها به ۲۰ درصد را از دیگر برنامه‌ها و اقدامات اساسي اين بانك دانست و افزود: توسعه خدماتي همچون صدور ضمانتنامه هاي مختلف، گشايش اعتبارات اسنادي و خدمات غير حضوري بانكداري خرد را در دستور كار داريم و از تمامي شعب اين بانك انتظار داريم در اسرع وقت پاسخگوي نيازهاي بانكي و مالي مشتريان باشند و در خصوص سامانه ها و خدمات غير حضوريي كه براي رفاه حال مشتريان گرامي در ايام شيوع ويروس كرونا طراحي و اجرا شده اند، اطلاع رساني مناسب داشته باشند.
دكتر مهري بيان داشت: در راستاي برنامه هاي اين بانك براي استقرار كامل بانكداري ديجيتال در سال جاري حداقل از 5 خدمت جدید در حوزه بانکداری دیجیتال، رونمایی خواهيم كرد .
دكتر مهری استقلال بخشی به شعب وافزایش اختیارات مديران استاني و رؤساي شعب همراه با الزام تهيه و ارسال گزارش های کنترلی مستقل و ابلاغ طرح های بدون اولویت و با اولویت پایین از نظر بازار محصول را از دیگر مضامین و عناوین سیاست های اعتباری بانک در راستای محقق نمودن شعار سال ۱۴۰۰ دانست.
وي با اشاره به اينكه سودمندترين استراتژي براي هر بانكي توجه به اصل مشتري محوري است، خاطرنشان كرد: سنجش مستمر رضايت مشتريان در حوزه هاي بانكداري شركتي و ديجيتال جزو مهمترين سياست هاي اين بانك است و دريافت بازخورد از مشتريان و سنجش ميزان رضايت آنان در دوره هاي 6 ماهه در همه بخش هاي بانك، در دستور كار قرار دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.