بازی سرنوشت‌ساز تراکتور/ پاختاکور پل‌ صعود تراکتور

به گزارش عصر آزادی آنلاین، تیم تراکتور برای صعود به مرحله حذفی، نیاز مبرم به پیروزی مقابل تیم ازبکستانی دارد.

تیم تراکتور در حساس‌ترین بازی خود در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا به مصاف تیم پاختاکور ازبکستان می‌رود. تیم تراکتور در دور رفت با تساوی برابر تیم‌های پاختاکور ازبکستان، الشارجه امارات و نیروی هوایی عراق به تساوی رسیده و 3 امتیاز کسب کرد.

در اولین بازی دور برگشت تیم تراکتور با یک گل از سد تیم نیروی هوایی عراق عبور کرد تا 6 امتیازی شود و شانس صعود این تیم افزایش یابد.

3 تیم از 5 تیم دوم گروه منطقه غرب لیگ قهرمانان آسیا به دور حذفی را می‌یابند و تیم‌های استقلال تهران، السد قطر، الهلال عربستان 7 امتیازی و تیم‌های الوحده امارات تراکتور تبریز 6 امتیازی هستند و از این 5 تیم دوم، 3 تیم به مرحله حذفی صعود می‌کنند.

تراکتور برای اینکه شانس صعودش را افزایش یابد ‌‌با برتری برابر پاختاکور ازبکستان بحران‌زده،‌ 9 امتیازی شده و در بین تیم‌های دوم، در صف مدعیان قرار گیرد. تراکتور در صورت پیروزی در هر دو بازی باقیمانده خود صدرنشین شده و به صورت مستقیم به مرحله حذفی صعود خواهد کرد.

در حال حاضر تیم شارجه امارات با 8 امتیاز در صدر قرار داشته و تیم تراکتور در رده دوم بوده و پاختاکور ازبکستان 3 امتیازی و نیروی هوایی عراق 2 امتیازی هستند.

بازی تیم‌های تراکتور با پاختاکور ازبکستان ساعت 19 و 30 دقیقه عصر امروز برگزار می‌شود.

منبع/ فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.