ظرفیت بیمارستان امام خمینی (ره) اسکو از بیماران کرونایی تکمیل شد

به گزارش عصر آزادی آنلاین، فرماندار اسکو با بیان این‌که هنوز آمار بستری‌ها در بیمارستان اسکو روند صعودی را نشان می‌دهد از تکمیل ظرفیت بیمارستان امام خمینی (ره) اسکو از بیماران کرونایی خبر داد.

رضی منش فرماندار اسکو  گفت: متاسفانه در دو روز گذشته ۱۵ درصد ظرفیت خالی بیمارستان اسکو پر شده بود  و امروز کل تخت‌های بیمارستان که به بیماران کرونایی اختصاص داده شده نیز پر شده است.

او با اشاره به آمار مبتلایان به کرونا گفت: مجموع مبتلایان شهرستان اسکو به ۳۷۰۰ نفر رسیده که از این تعداد شهر سهند با ۱۹۰۰ نفر مبتلا با ۵۱.۳ درصد، اسکو و روستا‌های بخش مرکزی با ۸۷۵ مبتلا، ۲۳.۶ درصد و ایلخچی با ۸۴۶ مبتلا، ۲۵.۱ درصد مجموع مبتلایان به کرونا را به خود اختصاص داده اند.

او با تشریح آمار فوتی‌های کرونای شهرستان اسکو گفت: میزان فوتی‌های کرونای شهرستان به ۱۵۱ نفر رسیده که از این میزان شهر اسکو با ۱۵.۱ در ۱۰ هزار نفر بیشترین فوتی و شهر‌های ایلخچی با ۱۰.۱ و سهند با ۸.۸ در ۱۰ هزار در ردیف‌های بعدی قرار دارند.

رضی منش با بیان این‌که متاسفانه سهل انگاری کرونا باعث تشدید این بیماری در شهرستان شده و آمار کرونایی شهرستان رو به افزایش است، از مردم شهرستان خواست تا رعایت ضوابط بهداشتی همچنین ماسک زدن و رعایت فاصله اجتماعی را جدی بگیرند.

منبع/ باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.