بسیج اساتید به صورت مصداقی وارد انتخابات نمی‌شود

به گزارش عصر آزادی آنلاین، معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی آذربایجان شرقی با اشاره به فعالیت‌های این سازمان در آستانه انتخابات گفت: هدف ما زمینه سازی برای انتخاب آگاهانه و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای بوده و به هیچ وجه بسیج اساتید در انتخابات به صورت مصداقی ورود نخواهد کرد و وظیفه خود را فقط تبیین منویات مقام معظم رهبری می‌داند.

سعید میرزاجانی با تاکید بر اینکه نقش و ماموریت ما آماده سازی مردم جهت انتقال پیام انقلاب اسلامی است، گفت: تبیین این نکته به مردم که هدف از انتخاب اصلح، علاج درد مزمن کشور بوده و مردم باید بدانند تفکر لیبرال غرب گرا حاصلی به غیر از یاس و ناامیدی برای کشور ندارد.

وی اظهار کرد: دولتی انقلابی و باکفایت که معتقد به جوانان و توانمندی داخلی بوده و با عملکرد جهادی خودش روحیه و نشاط را به میان مردم برگرداند، نیاز اصلی جامعه ما بوده و امیدواریم با تبیین شاخص های انتخاب اصلح از دیدگاه مقام معظم رهبری به مردم در راستای انتخاب اصلح کمک کنیم.

وی تاکید کرد: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهور باید  توانایی مدیریت اجرایی کشور را داشته باشد، معتقد به قانون اساسی بوده و از روحیه مقاوم در برابر دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برخوردار بوده و  با برنامه و تدبیر حرکت کرده و به  سیاست های اقتصاد مقاومتی آگاه باشد.

میرزاجانی گفت: در معاونت فرهنگی سازمان بسیج اساتید استان، در راستای روشنگری و فضاسازی برای گرم شدن تنور انتخابات، کانال‌هایی را در فضای مجازی در قالب طرح ثامن برای اعضای قشر سازمان بسیج اساتید استان با نظارت قرارگاه هدایت و روشنگری سپاه عاشورا ایجاد کرده و نسبت به عضویت نخبگان و اعضای شبکه روشنگری و هادیان سیاسی در کانال ها اقدام می‌کنیم.

وی افزود: تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در قالب‌های مختلف از جمله تفسیر موضوعی بیانات رهبر معظم انقلاب با محوریت اساتید دانشگاه نیز جزو برنامه های معاونت فرهنگی این سازمان  است.

استادیار رشته ریاضی کاربردی ادامه داد: همچنین وبینار بررسی شعار سال ۱۴۰۰ و راهکارهای پیشنهادی اعضای هیئت علمی دانشگاه های استان آذربایجان شرقی جهت تحقق شعار سال برگزار می‌شود و در نهایت مجموع نظرات به صورت کتابچه الکترونیکی چاپ و در اختیار سازمان بسیج اساتید کشور قرار می‌گیرد.

وی همچنین ازبرگزاری مسابقه کتابخوانی تحت عنوان تفکر شهید سید مرتضی آوینی نویسنده دکتر وحید یامین پور به صورت سراسری در سطح استان آذربایجان شرقی ویژه  برای اساتید و خانواده های آنان خبر داد و گفت: اساتید فعال در حوزه فرهنگی از تمام دانشگاههای استان شناسایی شده و برنامه ریزی های لازم در خصوص استفاده از توانمندی‌های آنها انجام می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان همچنین از ارائه طرح اجرایی و نقش آفرینی بسیج اقشار در بسیج مساجد و محلات خبر داد و اظهار کرد:  شبکه سازی و همکاری تخصصی بسیج اساتید دانشگاه‌های استان با بسیج محلات و مساجد در دستور کار قرار دارد، به این نحو که هر کدام از اقشار بسیج باید در پایگاه‌ها یک عضو متخصص داشته باشند.

منبع/ ایسنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.