رامبد جوان از اهالی قلم عذرخواهی کرد

به گزارش عصر آزادی آنلاین، رامبد جوان از آنچه که در «خندوانه» با حضور خداداد عزیزی و فیروز کریمی نسبت به نویسندگان رخ داد، عذرخواهی کرد.

برنامه «خندوانه» در شب عید فطر با این دو مربی فوتبال روی آنتن رفت و لحظات خوشی را برای مخاطبان رقم زدند؛ اما بخشی از این برنامه حاشیه ساز شد. در بخش  مسابقه برنامه از کریمی و عزیزی خواسته شد که از سه نویسنده نام ببرند. صحبت‌های فیروز کریمی و خداداد عزیزی و خنده و واکنش رامبد جوان به آنها، در نگاه مخاطبان برنامه تعبیر به بی احترامی به نویسندگان شد.

در پاسخ به انتقادها، رامبد جوان در پیامی نسبت به آنچه در برنامه رخ داد، عذرخواهی کرد.

مجری خندوانه در متن عذرخواهی آورده است:

سلام به اهالی قلم. در برنامه خندوانه چهارشنبه شب در کنار دو مهمان محترم، لحظه‌ای پیش آمد که برای من غیر قابل کنترل شد و متاسفانه واکنش من تنها خندیدن بود. واقعاً از پخش این لحظه هم بسیار متاسفم و این هم به خاطر بی‌دقتی و بی‌ملاحظگی من و تیم خندوانه و تیم پخش شبکه نسیم است.

اینجانب از همه اهالی قلم در کل تاریخ بزرگ این کشور با آثار جاودانشان تمام قد عذر می‌خواهم و یقین می‌دهم هیچوقت چنین اتفاقی نخواهد افتاد. من همیشه با افتخار مخاطب و خواننده آثار لذت‌بخش و بی‌مثال ادبیات کشورمان بوده‌ام و هستم و خواهم بود و هیچگاه از ترویج کتابخوانی در هر موقعیتی که داشته‌ام و خواهم داشت دریغ نکرده و نخواهم کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.