حسین محمدی: گونه های جانوری بومی در پارک محیط بان نگهداری شود

به گزارش عصر آزادی آنلاین، رئیس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای شهر کرج گفت: پارک محیط‌بان همه الزامات یک پارک استاندارد حیات‌وحش را دارد و پیشنهاد می شود از گونه های جانوری بومی در این پارک با رعایت کامل شرایط محیط زیستی نگهداری شود.
حسین محمدی در نطق پیش از دستور دویست و چهل و هشتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: از بابت احداث پارک محیط بان و امکاناتی که فراهم شده از شهردار و مدیریت و کارکنان سازمان سیما و منظر نهایت تشکر را دارم پیشنهاد و توصیه می کنم از گونه های جانوری بومی برای نگهداری در پارک استفاده شود.
رئیس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای شهر کرج تصریح کرد: همچنین شرایط و ظرفیت محیط زیستی پارک و گونه ها از نظر نوع، نظر تعداد و تراکم لازم مدنظر قرار گیرد که در آینده نزدیک شاهد تخریب پارک نباشیم و از ظهور گونه های دو رگه جلوگیری شود.
محمدی در بخش دیگری از سخنانش به خرید حدود 100 دستگاه اتوبوس در دوره مدیریت شورای پنجم اشاره کرد و افزود: در 10 سال گذشته خرید 100 دستگاه اتوبوس سابقه نداشته است؛ علیرغم محدودیت های مالی موجود جای تشکر دارد که توجه ویژه ای در این دوره به حمل و نقل عمومی شده است.
وی از خرید اتوبوس های نو و نصب کاتالیست بروی تاکسی ها خبر داد و یادآور شد: با مصوبه شورای اسلامی شهر تعداد 1500 کاتالیست توسط شهرداری خریداری و بر روی تاکسی های شهر نصب شد که جای قدردانی دارد و این اقدام ها در جهت کاهش آلودگی هوا موثر است.
رئیس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای شهر کرج بیان کرد: بر این اساس حدود 120 دستگاه اتوبوس مستهلک در برنامه بازسازی است و از شهردار تقاضا می شود در بازسازی اتوبوس ها که با حمایت مالی دولت انجام می شود تسریع شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.