دستگیری عامل توزیع شیرهای آلوده در ملکان

عصر آزادی آنلاین بر اساس گزارش روابط عمومی دادگستری استان آذربایجان‌شرقی، دادستان عمومی و انقلاب ملکان گفت: فردی که شیر‌های جمع‌آوری شده از دامداران را با موادی مخلوط می‌کرد و سپس به یک مرکز جمع‌آوری شیر در یکی از شهرستان‌های همجوار تحویل می‌داد.

مرتضی فرجام‌پور دادستان عمومی و انقلاب ملکان اظهار داشت: فردی شیر‌های جمع‌آوری شده از دامداران را با موادی مخلوط و سپس به یک مرکز جمع‌آوری شیر در یکی از شهرستان‌های همجوار تحویل می‌داد.

وی افزود: پس از گزارش‌های رسیده، فرد متهم که دارای سوابق قبلی در این زمینه می‌باشد با تلاش پلیس اطلاعات شناسایی و بلافاصله در مورخه 21 اردیبهشت 1400 دستگیر شد.

دادستان عمومی و انقلاب ملکان  اضافه کرد: انگیزه متهم در تحقیقات اولیه حکایت از کسب سود بیشتر با افزایش حجم شیر دارد.

وی ادامه داد: شیر‌های کشف شده در کارگاه این فرد با نظارت نماینده دادستانی و عوامل انتظامی معدوم و مرکز جمع‌آوری شیری که این فرد شیر‌های آلوده را به آن تحویل می‌داد نیز پلمب شد.

فرجام‌پور افزود: برای این فرد، پرونده به اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی از طریق مخلوط کردن شیر با مواد غیرمجاز در بازپرسی شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب ملکان تشکیل شده و بررسی برای گستردگی کار این فرد و همدستان احتمالی او در حال انجام است. مشارالیه با قرار متناسب قانونی  روانه زندان مراغه شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.