مدیر کل سلامت و‌ امور اجتماعی شهرداری تبریز: اهدای عضو، افتخار ایثارگری در خط مقدم سلامت است

عصر آزادی آنلاین/ مریم خدابخش

مدیر کل سلامت و‌ امور اجتماعی شهرداری تبریز با تکیه بر تبیین منزلت ایثار و فداکاری افراد در اهدای عضو، اقدام به چنین ایثاری را افتخار ایثارگری در خط مقدم سلامت دانست و ادامه داد: درک این ایثار بسیار ارزشمند و تأثیرگذار بر حیات هم‌نوعان، کم‌تر از شهادت نیست و به قدری ثقیل است و وسعت تمام دنیا را می طلبد. زیرا قدر مسلم بخشیدن سلامت و حیات دوباره به چندین نفر با اعضای بدن عزیزی هم‌چون فرزند، اجر و قرب بسیاری در نزد خداوند تبارک تعالی دارد.

محمدحسین حسن زاده؛ مدیر کل سلامت و‌ امور اجتماعی شهرداری تبریز در دیدار با خانواده مرحوم علی‌رضا اشکی از شهروندان فقید تبریزی اهدا کننده اعضا که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مدیران کل سازمان حج و اوقاف و امور خیریه، جمعیت هلال احمر، رئیس بسیج جامعه پزشکی استان، جانشین فرماندهی لشگر عاشورا در حوزه درمان و مشاور عالی رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در بخش سلامت و به بهانه گرامی‌داشت روز جهانی اهدای عضو انجام شد، ضمن تبریک روز جهانی اهدای عضو به فعالان این حوزه، بر لزوو توجه به اهمیت و منزلت این امر تأکید کرد.

وی در همین راستا با بیان این‌که شهرداری تبریز در حمایت از خانواده‌های اهداکننده عضو از هیچ حمایتی دریغ نکرده، متذکر شد: در این ارتباط تلاش‌مان را بر بسط و ترویج این رویکرد و فرهنگ خداپسندانه و تکریم انسان‌های اهداگر متمرکز ساخته‌ایم.

به گزارش امور ارتباطات اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز، در پایان این دیدار مدیران اداراه‌ها و سازمان‌های ذی‌ربط و اداره کل سلامت شهرداری تبریز با اهدای لوح‌های سپاس و هدایایی از خانواده اهداگر علی‌رضا اشکی قدردانی کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.