نخستین مناظره داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری آغاز شد

به گزارش عصر آزادی آنلاین، اولین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با حضور ۷ داوطلب تایید صلاحیت شده در رسانه ملی شروع شد.

هر هفت نامزد حاضر در این دوره از انتخابات، در این مناظره با موضوع «اقتصاد» حضور خواهند داشت. این مناظره در دو قسمت برگزار می شود، هر نامزد برای پاسخ به هر سوال سه دقیقه فرصت دارد. هر نامزد ۴ دقیقه فرصت نقد پاسخ های دیگر نامزدها و ۴ دقیقه فرصت دفاع از پاسخ‌های خود را در مقابل نقد دیگر نامزدها دارد.

در مجموع برای مناظره اول ۲۱ سوال در نظر گرفته شده است یعنی هر نامزد سه سوال، در پایان مناظره، هر نامزد ۴ دقیقه فرصت جمع بندی دارد.

تمام برنامه مناظره از بدو ورود نامزدها تا اتمام مناظره با ۳۳ دوربین با کیفیت HD تصویربرداری می‌شود. طراحی ارائه استودیو مناظره حاصل یک سال کار گروه‌های تخصصی است.

دیگر مناظره‌های سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز سه شنبه ۱۸ و شنبه ۲۲ خرداد برگزار می‌شود.

برنامه‌های مناظره‌ به صورت زنده از شبکه یک سیما، شبکه خبر، رادیو ایران و رادیو انتخابات تقدیم ملت بزرگ ایران می‌شود.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز ۲۸ خرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود.

صندلی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از طریق قرعه کشی مشخص شد که بر این اساس صندلی شماره یک به سعید جلیلی، صندلی شماره دو به ابراهیم رییسی، صندلی شماره سه امیر حسین قاضی زاده هاشمی، صندلی شماره چهار به علیرضا زاکانی، صندلی شماره پنج به محسن رضایی، صندلی شماره شش به محسن مهرعلیزاده و صندلی شماره هفت به عبدالناصر همتی اختصاص یافت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.