افتتاح ۷۳ طرح کشاورزی در آذربایجان شرقی

به گزارش عصر آزادی آنلاین، رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: ۷۳ طرح ملی و استانی همزمان با هفته جهاد کشاورزی با اعتبار ۱۹۲ میلیارد تومان در استان آذربایجان شرقی افتتاح می‌شود.

رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی اظهار کرد: این طرح‌ها در حوزه‌های آب و خاک، باغبانی، صنایع تبدیلی بخش کشاورزی، شیلات و آبزیان، امور دام، زراعت و امور عشایر است.

اکبر فتحی افزود: این طرح‌ها شامل ۳۴ پروژه استانی با اعتبار ۳۴ میلیارد تومان، ۳۹ پروژه ملی با اعتبار ۱۵۸ میلیارد تومان و پروژه ۱۰ هزار هکتاری آب‌های مرزی است.

رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی ادامه داد: همه تلاش خدمتگزاران در این سازمان بر تحقق محور‌های مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در زیربخش‌های کشاورزی و اقتصاد مقاومتی برای نیل به خودکفایی در محصولات اساسی و تحقق فرمایشات ایشان در راستای جهش تولید است.

فتحی با اشاره به شعار امسال هفته جهادکشاورزی «جهادکشاورزی، پشتیبانی از تولید و امنیت غذایی» اظهار کرد: غبار روبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدا در تبریز و شهرستان ها، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، حضور مدیران سازمان در برنامه‌های رادیو و تلویزیون از جمله برنامه‌های پیش بینی شده سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی در هفته جهادکشاورزی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.