یک رأی هم در انتخابات تعیین کننده است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه حضور و مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند، اظهار کرد: حتی یک رأی در انتخابات تعیین کننده است.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در جلسه شورای تامین استان که با حضور تعدادی از نمایندگان مردم شهرستان‌های مختلف استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با بیان این‌که هر زمان دشمن اتحاد ملی را هدف قرار داده، انسجام مردم بیشتر شده است، گفت: مردم از انقلاب و نظام قهر نیستند بلکه از عملکرد ضعیف مسئولان در حوزه های مختلف خصوصاً مسائل اقتصادی معیشتی ناراضی هستند.

نماینده ولی فقیه با تاکید بر مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی از نمایندگان مجلس درخواست کرد در حوزه های انتخاباتی خود با تبیین فواید و برکات حضور حداکثری در انتخابات، شبکه طرفداران خود را در مناطق مختلف برای افزایش میزان مشارکت مردم فعال کنند.

وی در استان توسعه و پیشرفت همه جانبه استان را مطالبه مردمی دانست و بیان کرد: در جذب امکانات و سرمایه های ملی نمایندگان هر منطقه باید نگاهی فرامنطقه ای و استانی داشته باشند.

امام جمعه تبریز اضافه کرد: نماینده هر شهر نماینده همه استان است و باید با نگاهی وسیع و جامع برنامه های راهبردی توسعه محور را در انجام امورات جاری در اولویت قرار دهد.

نماینده ولی فقیه وحدت بین نمایندگان استان را مورد تاکید قرار داد و گفت: با همدلی و همراهی همدیگر مسیر توسعه و پیشرفت استان را هموارتر کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.