آیت‌الله رئیسی چهارشنبه به تبریز سفر می‌کند

رئیس ستاد مرکزی حجت الاسلام رئیسی در آذربایجان‌شرقی از محیا شدن شرایط حضور آیت‌الله رئیسی در این استان خبر داد و گفت: آذربایجان در روز چهارشنبه میزبان آقای رئیسی خواهد بود.
به گزارش عصر آزادی آنلاین، محمدیوسف شاکری رئیس ستاد مرکزی حجت‌الاسلام رئیسی با اشاره به اینکه به دلیل فشار‌ها و درخواست‌های مکرر مردمی پس از اعلام خبر لغو سفر حجت‌الاسلام رئیسی به تبریز، پیگیر برگزاری سفر شدیم، ادامه داد: حجت‌الاسلام رئیسی در مورد ملاحظات کرونایی تاکید جدی بر رعایت مسائل دارد.

وی با اشاره به اینکه برای این سفر موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا و شورای تامین استان اخذ شده است، اظهار کرد: حفظ سلامت مردم در کنار حفظ نظم و فاصله گذاری اجتماعی مورد تاکید حجت‌الاسلام رئیسی است تا از این جهت آسیبی به مردم وارد نشود.

شاکری در خصوص زمان و مکان این مراسم، گفت: این مراسم عصر چهارشنبه بلافاصله پس از اتمام پخش زنده سخنان رهبر معظم انقلاب از ساعت ۷ عصر در ورزشگاه تختی باغشمال برگزار خواهد شد و در‌های ورزشگاه از ساعت ۶ عصر بازگشایی می‌شود.

رئیس ستاد مرکزی حجت الاسلام رئیسی در آذربایجان‌شرقی از همه مردم دعوت کرد تا با حضور گسترده خود در پای صندوق رای به تشکیل دولت مردمی و مقتدر کمک کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.