گرامیداشت ۲۴ خرداد روز جهانی اهدا کنندگان خون در انتقال خون البرز

به گزارش عصر آزادی آنلاین، روز۱۴ ژوئن مصادف با ۲۴ خرداد روزجهانی اهداکنندگان با شعار اهدای خون تو ، تداوم تپش قلب جهان گرامی داشته شد.
روز۱۴ ژوئن مصادف با ۲۴ خرداد که روزجهانی اهداکنندگان خون نامیده شده است در کل دنیا این روز از اهداکنندگان مستمر خون تقدیر میشود در استان البرز نیز با حضور مدیر کل ، مسئولین انتقال خون و معاون شهردار و رئیس فرهنگی ،اجتماعی ، ورزشی  شهرداری کرج و هیات همراه و اهداکنندگان مستمر خون  این مراسم برپا شد .
امسال ۲۴ خرداد در اداره کل انتقال خون البرز رنگ و جلای دیگری داشت .سازمان انتقال خون از اهداکنندگان مستمر با تعداد اهدای خون و آفرزیس بالا که درایام کرونا نیز بیماران را فراموش نکرده و هر سه ماه یکبار اقدام به اهدای خون نمودند تقدیر نمود .
دکتر حسینی ضمن تقدیر از اهداکنندگان مستمر خون گفت : اهداکنندگان خون قهرمانانی هستند که هر ساله با اهدای خون خود جان بیماران نیازمند به خون و فرآورده های حیات بخش آن را نجات می دهند .
وی افزود : سازمان انتقال خون به خود می بالد در خدمت اهداکنندگان پاک نهاد و نیکو سرشتی است که با اهدای خون حیات بخش خود همت به نجات جان همنوعان بیمار خود گماشته اند .وی گفت : سعی شده در این روز از اهداکنندگان شاخص که علاوه بر اهدای خون و پلاکت فرزیس با تعداد اهدای  بالا در زمینه فرهنگ سازی و گسترش فرهنگ حسنه اهدای خون نیز  همواره ما رایاری نموده اند انتخاب و تقدیر به عمل آید.
دکتر محمد جواد کاظمینی معاون شهردار و رئیس فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج گفت : نشر فرهنگ اهدای خون در سطح جامعه همواره جزو وظایف اخلاقی و فرهنگی خود می دانیم و اهداکنندگان خون که بدون چشمداشتی اقدام به اهدای خون می نمایند همواره در جامعه مورد احترام و تقدیر می باشند .
در پایان مراسم که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در اداره کل انجام گرفت توسط دکتر حسینی مدیرکل انتقال خون  ودکتر کاظمینی  رئیس فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی و معاون شهرداری کرج از اهدا کنندگان با اهدای لوح و هدایا تقدیر به عمل آمد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.