رئیس جمهور رأی خود را به صندوق انداخت

به گزارش عصر آزادی آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری برای مشارکت درانتخابات با حضور در وزارت کشور رای خود را به صندوق‌ رای انداخت.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز جمعه پس از انداختن رای خود در صندوق در ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران با تاکید بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در انتخابات گفت: مراعات حفظ سلامت مردم و مراعات پروتکل‌های بهداشتی موضوعی است که در همه حوزه‌های انتخابیه رعایت می‌شود.

وی در خصوص برگزاری الکترونیکی انتخابات، اظهار داشت: در بحث الکترونیکی شدن انتخابات هر سال یک گام به پیش می‌گذاریم و مانیتورهایی که در ستاد انتخابات کشور وجود دارد، نشان می‌دهد که در سراسر کشور چه تعداد افراد در انتخابات حضور پیدا کردند و رای دادند.

رییس جمهوری افزود: احراز هویت مساله مهمی است که الان از طریق سیستم الکترونیکی انجام می‌شود و حتی اخذ رای و شمارش رای هم در بخش بزرگی از مراکز استان‌ها توسط ماشین و مکانیزه انجام می‌شود و امیدوارم در آینده نزدیک همه مراحل انتخابات، رای و شمارش الکترونیکی شود که به شفافیت کمک خواهد کرد.

روحانی خاطرنشان کرد:: این انتخابات،‌ انتخابات مهمی است و علاوه براینکه انتخابات شورای شهر و روستاها و میان‌دوره‌ای برای مجلس شورای اسلامی و خبرگان وجود دارد، انتخاباتی که در سراسر کشور انتخابات مهم، انتخابات ریاست جمهوری است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.