جزییات اولین نشست خبری رییس جمهوری منتخب با رسانه‌ها

به گزارش عصر آزادی آنلاین، نشست خبری حجت‌الاسلام والمسلمین «سید ابراهیم رییسی» رئیس جمهور منتخب، لحظاتی قبل آغاز شد.

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب در نخستین نشست خبری خود با خبرنگاران داخلی و خارجی ضمن قدردانی از رسانه‌ها با اشاره به حضور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد افزود:این حضور پیام وحدت و انسجام ملی، ضرورت تغییر در وضعیت و شرایط اقتصادی، مبارزه با فساد، فقر و تبعیض و در یک کلمه اجرای عدالت در تمام شئون زندگی مردم، پافشاری بر ارزش‌های انقلاب شکوهمند اسلامی و تداوم راه امام و شهدای عالیقدر انقلاب اسلامی بویژه شهید عزیز سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی را به همراه داشت.

وی افزود: حماسه ملت بزرگ ایران در ۲۸ خرداد امسال به دنبال حماسه‌های بسیاری که مردم در مقاطع مختلف خلق کردند جلوه‌ای از حضور بااراده مردم است و پیام مهمی برای همه جهانیان داشت.

رئیس جمهور منتخب افزود: حضور بامعنا و گسترده مردم علیرغم شرایط کرونایی، دشمنی‌های بسیار، ایجاد جنگ روانی از طرف دشمنان و برخی گله‌مندی‌ها از شرایط اقتصادی موجود بود.

آقای رئیسی گفت: پیام ملت برای دولت سیزدهم باید دقیقا شنیده شود و به عهدی که با مردم بستیم باید وفادار بمانیم و وفاداری به این عهد آن است که با تمام وجود در جهت خدمت به مردم و رفع مشکلات عمل کنیم.

وی تاکید کرد: اطمینان داریم با توکل به خدا و اعتماد به داشته‌های ملت ایران و نیروی انسانی متراکم بویژه جوانان و ذخایر ارزشمند کشور به نفع مردم، وضعیت و شرایط تغییر خواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.