افتتاح ۱۵ طرح تولیدی و صنعتی در منطقه آزاد ارس

به گزارش عصر آزادی آنلاین، با دستور رئیس جمهوری ۱۵ طرح تولیدی و صنعتی در منطقه آزاد ارس با اشتغال زائی مستقیم ۵۷۵ نفر، متشکل از سه طرح اصلی و ۱۲ طرح فرعی، افتتاح شد.

برای اجرا و بهره برداری از ۱۵ طرح تولیدی و صنعتی در منطقه آزاد ارس ۲۶ هزار و ۱۸۷.۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری ریالی و ۱۰۰ هزار دلار سرمایه گذاری ارزی انجام گرفته است.

امروز همچنین کلنگ احداث هشت طرح تولیدی، عمرانی و صنعتی منطقه آزاد ارس با سرمایه گذاری ۲۱ هزار و ۱۱۲ میلیارد ریال با دستور رییس جمهوری و به صورت ویدیو کنفرانس زمین زده شد.

«ایستا موتور ارس» با اشتغال زایی ۱۵۸ نفر و سرمایه گذاری ۲۰ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال، «شیمی گستر سهند» با ۵۰ نفر اشتغال زایی و ۲ هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری و شرکت «کشت و صنعت نگین» با ۱۱۰ نفر اشتغال زایی و یک هزار و ۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری از جمله طرح‌های افتتاح شده امروز منطقه آزاد ارس بودند.

امروز همچنین عملیات اجرایی طرح ساختمان ویزیاتور ژئو پارک ارس با اشتغال زایی ۱۰ نفر و سرمایه گذاری ۱۲۰ میلیارد ریال، شرکت کشت و صنعت بین المللی آذرتروند ارس با ظرفیت تولید چهار هزار و ۵۰۰ تن گوجه فرنگی در سال، اشتغالزایی ۱۰۰ نفر و سرمایه گذاری سه هزار و ۸۲۸ میلیارد ریال و گاوداری سه هزار راسی با سرمایه گذاری ۲ هزار و ۸۵۵ میلیارد ریال و ۱۵۰ نفر اشتغال زایی با دستور رییس جمهوری آغاز شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.