تیم ملی والیبال ایران این بار به لهستان باخت

تیم ملی والیبال ایران در دور چهاردهم دیدار خود در لیگ ملت‌های والیبال به مصاف لهستان رفت و برابر این تیم که چند بازیکن اصلی خود را هم به همراه نداشت ۳ بر صفر مغلوب شد.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، تیم ملی والیبال ایران در چهاردهمین دور از رقابت‌های لیگ ملت‌ها، امروز سه شنبه اول تیرماه از ساعت ۱۷.۳۰ مقابل تیم ملی لهستان صف آرایی کرد که این بازی را هم مانند شش بازی قبلی خود واگذار نمود.

ملی پوشان والیبال ایران در حالی به مصاف لهستان رفتند که در ۱۳ بازی گذشته مقابل هلند، کانادا، ایتالیا، بلغارستان و آمریکا به پیروزی رسیده و به ژاپن، روسیه، صربستان، آلمان، استرالیا، برزیل، اسلوونی و فرانسه بازی را واگذار کرده بودند.

تیم ملی والیبال لهستان در این مسابقات موفق شده ۱۱ پیروزی را به دست آورد. ملی پوشان لهستان مقابل تیم های ایتالیا، صربستان، استرالیا، آمریکا، روسیه، بلغارستان، هلند، کانادا، ژاپن، آلمان و آرژانتین به پیروزی رسیده و به اسلوونی و برزیل باختند.

در ۱۰ تقابل اخیر تیم ملی والیبال ایران و تیم ملی والیبال لهستان، ۶ برد سهم لهستان و ۴ برد سهم ایران بوده است. آخرین پیروزی ایران در سال ۲۰۱۹ رقم خورد که بلندقامتان ایران موفق شدند با نتیجه ۳ بر ۲ در آن بازی به پیروزی برسند.

تیم ملی لهستان با کسب ۱۱ پیروزی و ۳۳ امتیاز در رده دوم این رقابت ها قرار دارد درحالی که ملی پوشان والیبال ایران تنها با ۵ پیروزی در رده یازدهم این رقابت ها ایستاده اند.

با تصمیم ولادیمیر الکنو، مسعود غلامی، مرتضی شریفی، جواد کریمی، علی اصغر مجرد، امیرحسین اسفندیار، بردیا سعادت و آرمان صالحی بازیکنان شروع کننده در ترکیب اصلی مقابل تیم لهستان بودند.

سرمربی لهستان در این رقابت تصمیم گرفت به کوبیاک و کورک استراحت دهد و این دو بازیکن را از لیست اصلی خود خارج کرد.

ملی پوشان والیبال ایران فردا در آخرین بازی خود در مرحله مقدماتی مسابقات از ساعت ۱۸ و ۳۰ برابر آرژانتین قرار می گیرد و آخرین بازی خود در لیگ ملتهای ۲۰۲۱ را برگزار خواهند کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.