اجباری شدن استفاده از ماسک در اتوبوس ها

به گزارش عصر آزادی آنلاین، معاون بهره برداری شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه با بیان اینکه بی‌توجهی به فاصله گذاری اجتماعی و تردد غیر ضرور پیامدهای جبران ناپذیری خواهد داشت، گفت: سوار شدن به اتوبوس بدون ماسک ممنوع است.

اسمعیل زاده افزود: با توجه به آمار افزایشی ابتلاء به کرونا در روز‌های اخیر از شهروندان و مسافرین محترم تقاضا داریم جهت حفظ سلامتی خود و سایر مسافرین، در هنگام استفاده از ناوگان اتوبوسرانی در داخل و نیز ایستگاه‌های اتوبوس حتما از ماسک استفاده و فاصله اجتماعی را رعایت نمایند.

او با اشاره به نظارت بازرسین بر استفاده مسافرین از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی ادامه داد: بازرسین مستقر در ایستگاه‌های مسیر تندرو و پایانه‌های اتوبوسرانی به لزوم استفاده از ماسک توسط مسافرین نظارت می‌نمایند ضمن اینکه ماسک در تمامی کیوسک‌های شارژ کارت بلیت به قیمت مصوب دولتی عرضه می‌گردد.

وی اضافه کرد: تمامی اتوبوس‌های ناوگان بصورت منظم و دوره‌ای نظافت و ضدعفونی شده و سیستم تهویه هوا بصورت مستمر بازبینی می‌گردد ضمن اینکه همکاران راننده حوزه بهره برداری نیز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بر استفاده مسافرین از ماسک و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تاکید و نظارت دارند فلذا از شهروندان و مسافرین تقاضامندیم نسبت به همکاری در اینخصوص اقدام نمایند.

وی در این رابطه گفت: شهروندان عزیز نیز می‌توانند در صورت هرگونه شکایت و انتقاد یا پیشنهاد از خدمات شرکت واحد مراتب را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۷۰۵۵۵ اعلام نمایند تا در اسرع وقت رسیدگی گردد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.