اجرای طرح مدیریت هوشمند توزیع گوشت مرغ در آذربایجان‌شرقی

به گزارش عصر آزادی آنلاین، معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی از اجرای طرح مدیریت هوشمند توزیع گوشت مرغ از ۱۱ تیرماه سال جاری در استان با مشارکت شرکت پست خبر داد.

یوسف پایدار معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی روز سه شنبه در گفت و گویی با بیان اینکه جلسات متعدد هماهنگی و توجیهی با سازمان جهادکشاورزی، دامپزشکی و مدیران کشتارگاه ­ها و اتحادیه ­های مربوطه در این خصوص برگزار شده است، گفت: زیرساخت های سیستمی اجرای این طرح در کشتارگاه های استان و همچنین شبکه حمل و نقل توزیع گوشت مرغ از تیر ماه ایجاد شده است.

وی اظهار کرد: به منظور رصد فرایند توزیع گوشت مرغ آماده طبخ و میزان خروجی کالای مذکور از کشتارگاه ­های استان از ۱۱ تیر ماه هرگونه توزیع صرفا فقط با صدور فاکتور فروش حاوی بارکد رهگیری اداره پست امکان پذیر می باشد.

پایدار از انجام بازرسی های مشترک متعدد با کارشناسان شرکت پست جهت هماهنگی برای راه اندازی طرح در سطح استان خبر داد و افزود: در جلسه کمیته نظارت بر فرایند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی، چگونگی اقدام و مقابله با تخلفات، طرح یاد شده تشریح و زمان و فرایند اجرای طرح به تمامی کشتارگاه های استان ابلاغ شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی یادآور شد: در مجموع از زمان آغاز طرح توزیع گوشت مرغ در بستر اداره پست، یک هزار و ۸۷۸ تن مرغ کشتار و ۹۱۷ تن مرغ آماده طبخ توزیع شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.