برگزاری جشن گلریزان مجازی در آذربایجان شرقی

عصر آزادی آنلاین بر اساس گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان، مدیر ستاد دیه آذربایجان شرقی گفت: در راستای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس، جشنواره گلریزان امسال در استان به صورت غیرحضوری از عید سعید قربان تا عید سعید غدیرخم برگزار می‌شود.

رسول تقی پور بیان کرد: گلریزان مجازی آزادی زندانیان غیرعمد و محکومان مالی از عید سعید قربان تا عید سعید غدیرخم با مشارکت دادگستری کل استان، اداره کل زندان‌های استان و صداوسیمای آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا جشن‌های گلریزان در دو سال اخیر به صورت مجازی برگزار شده و این جشن نیز در شبکه‌های اجتماعی با مشارکت خیران عزیز از عید قربان تا عید غدیر برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: خیران عزیزی که می‌خواهند در این کار ارزشمند سهیم شوند، می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۵۱۰۹۵۶ و شماره حساب ۰۱۰۶۲۶۰۵۹۷۰۰۷ نزد بانک ملی واریز کنند.

وی در پایان گفت: در تلاش هستیم تا با کمک‌های خیران عزیز، جشن آزادی به مناسبت عید غدیر برگزار کنیم و تعدادی از زندانیان حائز شرایط را از زندان آزاد و به کانون گرم خانواده خود برگردانیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.