دولت سیزدهم بودجه برای واکسیناسیون عمومی را در اولویت قرار می‌دهد

به گزارش عصر آزادی آنلاین، عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم اعتبارات و بودجه برای واکسیناسیون عمومی را در اولویت، حوزه بهداشت و درمان قرار می‌دهد.

«همایون سامه‌یح نجف آبادی» ادامه داد: بیشترین وظیفه دولت سیزدهم که مسوولیت بسیار بزرگی است واکسیناسیون عمومی کشور است. در حال حاضر کرونا هنوز به خوبی کنترل نشده و نباید بیش از این، مردم درگیر این بیماری شوند و مرگ و میر افزایش پیدا کند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به وضعیت واکسیناسیون در کشور، بیان کرد: اجرای نامطلوب واکسیناسیون باعث می‌شود تعدادی از هموطنان به سایر کشورها بروند و در صف واکسن بایستند و با صرف هزینه‌های زیاد واکسینه شوند که بازخورد خوبی ندارد.

نماینده کلیمیان مجلس شورای اسلامی اشاره کرد: رعایت عدالت در ارائه خدمات پزشکی در کشور یکی از مسوولیت های بزرگ دولت سیزدهم بوده و نیاز است به شهرهای کوچک و روستاها و شهرهایی که از امکانات پزشکی بهره زیادی نبرده‌اند، رسیدگی بیشتری شود.

سامه‌یح با بیان اینکه رسیدگی به امور اقتصادی و معیشتی مردم از اولویت‌های دولت سیزدهم است، یادآوری کرد: پیگیری نظام ارجاع خدمات پزشکی و بیمه سلامت هم نیاز به اقدامات موثر از سوی دولت جدید دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.