والیبال ایران مقابل ونزوئلا به پیروزی رسید

تیم ملی والیبال دومین دیدار خود در مرحله گروهی را برابر ونزوئلا انجام داد و به راحتی ۳ بر صفر پیروز شد تا به دومین برد خود در المپیک ۲۰۲۰ توکیو دست یابد.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، والیبال ایران که در نخستین دیدار خود دست به کار بزرگی زد و تیم ملی لهستان که سابقه قهرمانی جهان را داشت با شکست بدرقه کرد، از ساعت ۴:۳۰ صبح امروز دوشنبه (به وقت تهران) به مصاف تیم ملی ونزوئلا رفت و ۳ بر صفر به برتری رسید.

ملی پوشان ایران این دیدار را با ترکیب سعید معروف، میلاد عبادی‌پور، علی‌اصغر مجرد، امیر غفور، میثم صالحی، مسعود غلامی و لیبرویی مهدی مرندی آغاز کرده و در ست اول با ارائه نمایشی مقتدرانه ۲۵ بر ۱۷ حریف را شکست دادند.

در ست دوم تیم حریف کمی بهتر ظاهر شد و تا امتیازات پایانی رقابت نزدیکی با تیم ملی ایران داشت اما در نهایت این ست را ۲۵ بر ۲۰ واگذار کرد تا در آستانه یک شکست دیگر قرار بگیرد.

در ست سوم برای نخستین بار ونزوئلا پیش افتاد تا آلکنو مجبور شود در امتیاز ۱۱ بر ۸ به سود حریف، برای اولین بار در این بازی وقت استراحت درخواست کند. همین وقت استراحت و البته قرار گرفتن امیر غفور در خط سرویس، باعث شد کار در امتیاز ۱۱ به تساوی کشیده شود. پس از آن هم تا رسیدن به پیروزی در ست سوم و کل بازی، راه چندان سختی باقی نمانده بود. ایران همچنان در حمله کم‌اشتباه و در دفاع روی تور موثر بازی می‌کرد. آخرین امتیاز بازی هم با دفاع روی تور مسعود غلامی کسب شد.

ملی‌پوشان والیبال ایران در سومین بازی خود از ساعت ۴:۳۰ روز چهارشنبه با کانادا روبرو می‌شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.