جزئیات بازگشایی مدارس از اول مهرماه

وزیر آموزش و پرورش در بیان جزئیات بازگشایی مدارس و نیاز حضوری بودن آموزش از اول مهرماه گفت: دور بودن طولانی مدت دانش‌آموزان از مدارس تبعات و آسیب‌های جدی به دنبال دارد؛ لذا مطابق پروتکل های وزارت بهداشت، بازگشایی مدارس از اول مهرماه انجام خواهد شد.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، محسن حاجی میرزایی با بیان اینکه تمامی تدابیر بهداشتی برای بازگشایی مدارس در مهرماه صورت گرفته است، اظهار کرد: خانواده‌ها نگران نباشند چون هیچ کاری در این خصوص، بدون هماهنگی با وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا انجام نخواهد شد.

وی استقبال کادر آموزش و فرهنگیان کشور را از طرح واکسیناسیون مطلوب توصیف و افزود: واکسیناسیون همکاران فرهنگی، تا اواخر مردادماه در سراسر کشور، ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: در این طرح، قرار است؛ رانندگان سرویس‌های مدارس، مربیان مهدهای کودک و هر فردی که در مجموعه آموزش و پرورش و در کادر مدرسه فعالیت دارد، واکسینه شود.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که واکسیناسیون فرهنگیان اجباری است یا اختیاری، گفت: ما خدمات لازم را برای واکسینه کردن تمام فرهنگیان فراهم کرده ایم و از سوی دیگر  با توجه به حضوری بودن مدارس، توصیه می‌شود حتما واکسن بزنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.