محمدرضا ایازی، پیشکسوت رسانه در مراسم روز خبرنگار: نمی دانیم ما سوراخ دعا را گم کرده ایم یا مسئولان!

به گزارش عصر آزادی آنلاین به نقل از آذرقلم، محمدرضا ایازی مدیر خبرگزاری آریا و از پیشکسوتان عرصه مطبوعات در مراسم روز خبرنگار که در محل استانداری آذربایجان شرقی برگزار شده بود طی سخنانی گفت؛ اینک که همکاران ما از بی توجهی به سرنوشت خود می نالند وقت آن رسیده است مسئولان و حاکمیت به خود آیند و بدانند امروز اگر شاهد کفش های کهنه بی بند خبرنگاران در جامعه هستیم این مهم نشان از بی توجهی، بی تفاوتی و بی تدبیری در نهایت ناکارآمدی مسئولین امر حداقل در این ساحه است.
این خبرنگار و جانباز دوران دفاع مقدس با انتقاد از معیشت خبرنگاران افزود: نمی دانیم ما سوراخ دعا را گم کرده ایم یا مسئولان؟ و یا اینکه با زبان قلم درخواست مطالبات جواب نمی دهد؟
ایازی تاکید کرد: نمی شود تنها دولت روحانی را متهم به این اتفاقات تلخ و کوتاهی ها کرد چرا که این دردها بر گرفته و انباشت ۴۳ ساله بوده و سالهاست که با تن نحیف خبرنگاران آشناست.
وی خاطرنشان شد: اگر این زخم جراحی نشود در آینده ای نه چندان دور به دمل چرکین تبدیل خواهد شد و آن روز دیگر خیلی دیر شده است.
ایازی تصریح کرد: ما منکر پیشرفت و خدمات نیستم اما این خدمات و پیشرفت ها در مقایسه با پسرفت ها و امکانات موجود تراز نسبتاً منفی دارد.
این روزنامه نگار تاکید کرد: اکنون که بنده در حضور مسئولان عالی دولت و خبرنگاران پشت تریبون قرار گرفته ام بر خود لازم می دانم از مشکلات شهرستان ورزقان یعنی زادگاه خود نیز سخنی به میان آورم تا مورد بازخواست آیندگان‎ قرار نگیرم.
‎وی در ادامه با انتقاد از خارج شدن اتوبان ورزقان- نوردوز از چرخه کاری گفت: نظام چقدر باید به زیاده خواهی برخی افراد در منطقه باج بدهد منطقه ای که می تواند محل اتصال شاهراه جاده ابریشم به اورآسیا باشد چرا مانع ادامه آن می گردند.
ایازی خاطرنشان شد: عنادورزی هم حدی دارد چرا برای ادامه این اتوبان سنگ اندازی می گردد و تحمل توسعه منطقه ورزقان و دیزمار را برنمی تابند؟ کدامین خواسته های شخصی در پس این تصمیم های شوم نهفته است؟!
وی همچنین در ادامه اشاره ای به علل تعلل در مهار آتش سوزی جنگل های ارسباران کرد و گفت: چه تضمینی وجود دارد که یک بار دیگر شاهد یک چنین حوادث مشمئز کننده نباشیم چرا نگاه ارباب رعیتی به آذربایجان و شهرستان ورزقان از ناحیه مسولان فرا استانی برچیده نمی شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.