تداوم آسفالت تراشی و زیرسازی ۱۴ جاده آذربایجان‌شرقی

به گزارش عصر آزادی آنلاین، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی از بهسازی و روکش آسفالت ۱۴ جاده شریانی و مهم استان آذربایجان شرقی خبر داد.

رسول زاده بیان کرد: بهسازی و روکش آسفالت در جاده‌های مرند – ایواوغلی، مرند – جلفا، آذرشهر – عجب شیر، مراغه – هشترود، میانه – هشترود و آزادراه تبریز – زنجان در قالب لکه گیری و پایانه بار تبریز، بستان آباد – تبریز، یامچی – یکانات، نوارمرزی و تبریز – اهر در قالب روکش آسفالت در حال اجراست.

وی افزود: تاکنون طول روکش آسفالت و لکه گیری انجام شده در این جاده‌ها بیش از ۶۸ کیلومتر بوده و کل تناژ آسفالت مصرف شده در آن‌ها ۶۷ هزار و ۸۹۳ تن است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۷۲ کیلومتر از جاده‌های مختلف استان آذربایجان شرقی نیز درزگیری شده است.

وی توضیح داد: امسال ۲ هزار و ۴۶ کیلومتر خط کشی در راه‌های استان اجرا شده و عملیات اصلاح نقاط و رفع نقطه پرتصادف ۱۴ محور نیز در حال انجام است.

رسول زاده خاطرنشان کرد: در این مدت یک هزار و ۵۶ کیلومتر اصلاح شیب شیروانی، ۲ هزار و ۲۳۷ کیلومتر شانه سازی، ۴۸۷ کیلومتر بهسازی مسیر و سه هزار و ۸۰ کیلومتر تیغ زنی و تسطیح راه‌های شنی در جاده‌های مختلف استان برای نگهداری و ارتقای ایمنی تردد راه‌های استان آذربایجان شرقی انجام شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.