منوچهر افسری بازیگر قدیمی سینما در گذشت

منوچهر افسری از بازیگران قدیمی سینمای ایران در گذشت.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، دختر منوچهر افسری این خبر را تایید کرد. پرویز پرستویی درباره فوت منوچهر افسری متنی را در اینستاگرام منتشر کرد. دختر منوچهر افسری علت فوت پدر را خوردن یک خوراکی مسموم اعلام کرده بود در حالیکه دختر منوچهر افسری گفت که پزشکان می گویند شاید بر اثر تزریق واکسن جان باخته است.

جیران افسری دختر این بازیگر ضمن تایید این خبر گفت: حال پدرم خوب و کاملاً سالم بود، اما از شب گذشته ناگهان حالش بد شد و امروز که به بیمارستان رفتیم متاسفانه این اتفاق افتاد و پزشکان هم نتوانستند کاری برای برگرداندن پدرم انجام دهند و چند ساعت قبل از دنیا رفت.

افسری متولد سال ۱۳۳۱ بود که از دهه ۵۰ فعالیت خود در سینما را آغاز کرده و در بیش از ۳۰ فیلم سینمایی و چهار مجموعه تلویزیونی بازی کرده بود.

آخرین حضور او در سینما در سال ۸۵ به فیلم عاشق برمی‌گردد و بعد از آن دیگر در اثری حضور نداشته است.

از جمله فیلم‌های سینمایی که این بازیگر در آنها به ایفای نقش پرداخت می‌توان به سگ کشی، می‌خواهم زنده بمانم، رابطه پنهانی، دو فیلم با یک بلیت، جهیزیه‌ای برای رباب، گنج، محموله، تیغ وابریشم، جدال، طغیان، پرواز به سوی مینو، زخم، تفنگدار و مأموریت آقای شادی اشاره کرد. همچنین محاکمه، دزدان مادربزرگ، لبخند زندگی و خاله سارا سریال‌های تلویزیونی هستند که افسری در دهه ۷۰ در آن‌ها بازی کرده بود.

مراسم خاکسپاری پیکر منوچهر افسری فردا دوشنبه ۲۵ مردادماه در قطعه هنرمندان برگزار می‌شود و پیگیری‌های لازم توسط خانه سینما در حال انجام است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.